اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

کلنگ‌زنی بیمارستان 96 تختخوابی گچساران با اعتبار 70 میلیارد ریال

با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان، بیمارستان جدید 96 تختخوابی گچساران با اعتبار 70 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی بیمارستان 96 تختخوابی گچساران با اعتبار 70 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیین کلنگ‌زنی بیمارستان جدید 96 تختخوابی این شهرستان ظهر امروز و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و در محل میدان نرگس ورودی کوی کارکنان دولت گچساران برگزار شد. 

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان شهید رجایی تنها بیمارستان در شهرستان 91 هزار نفری گچساران است.

غلامرضا تاجگردون ادامه داد: ساختمان این بیمارستان با توجه به قدمتش در خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان، بیماران و مردم فرسوده شده است.

وی یادآور شد: روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی در منطقه پانصد دستگاه، جنب سایت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در حال حاضر در دست تکمیل است.

تاجگردون با تاکید بر لزوم تسریع در روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی جنب سایت دانشگاه آزاد این شهرستان افزود: روند تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی گچساران با اشاره به نیاز و کمبود فضای درمانی در گچساران باید تسریع یابد.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان جدید 96 تختخوابی واقع در میدان نرگس ورودی کوی کارکنان دولت گچساران تصریح کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث می‌شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این بیمارستان را افزون بر 70 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار از محل اعتبارات ملی مصوب ریاست جمهوری تامین شده و قرارداد ساخت این بیمارستان 18 ماهه است.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول