اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان خیریه قمر بنی هاشم(ع) نیشابور خبر داد

تولد نوزاد 4 کیلو و 900 گرمی در نیشابور

رئیس بیمارستان خیریه قمر بنی هاشم(ع) نیشابور گفت: نوزادی با وزن چهار کیلو و 900 گرم در این بیمارستان متولد شد.

تولد نوزاد 4 کیلو و 900 گرمی در نیشابور

نادر شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: خانمی 23 ساله این نوزاد را در دومین زایمان به صورت سزارین به دنیا آورد.

وی با عنوان اینکه وزن هر نوزاد متولد شده به‌طور متوسط بین دو و نیم تا سه کیلوگرم است، اظهار داشت: تولد این نوزاد با وزن حدود پنج کیلوگرم جزء نوادر است.

رئیس بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) نیشابور درباره تولد این نوزاد سنگین وزن، خاطرنشان کرد: وزن این نوزاد تا سن هشت ماهگی دو کیلو و 300 گرم بوده است که در عرض یک ماه آخر دوره بارداری با رشد سریع و بالا، وزن نوزاد به چهار کیلو و 900 گرم رسید.

شریفان پدر این نوزاد دختر که وی را نیایش نام نهاده است نیز در گفت و گو با خبرنگار ما از تعجب بستگان و پزشکان از وزن این نوزاد خبر داد و گفت: در دوره بارداری همسرم با او چند بار در برنامه کوهنوردی شرکت کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط و حال عمومی این نوزاد سنگین وزن نیز عادی و مادر و فرزند در کمال سلامتی از بیمارستان به خانه رفته‌اند، خاطرنشان کرد: وزن نوزاد اول این خانواده هم سه کیلوگرم بوده است.

انتهای پیام/ح/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول