اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

آغاز مطالعات فاز صفر شهرک صنعتی کانی غیر فلزی خوی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مطالعات فاز صفر شهرک صنعتی کانی غیر فلزی در خوی آغاز شد.

آغاز مطالعات فاز صفر شهرک صنعتی کانی غیر فلزی خوی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مطالعات فاز صفر شهرک صنعتی کانی غیر فلزی آغاز شده و این شهرک در جوار ناحیه صنعتی ایواوغلی و به مساحت 540 هکتار ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به فرهنگ کار و تلاش در نزد مردم شهرستان خوی، تصریح کرد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی خوی از واحدهای فعال استان محسوب می شوند و حضور چشمگیر این واحدها در اولین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان نشانگر این مطلب است.

پرنیان به بهره‌برداری از ناحیه صنعتی ایواوغلی اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به موقعیت ویژه این ناحیه صنعتی و احداث شهرک کانی غیر فلزی در جوار آن شاهد رونق اقتصادی این منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کسانی که در بخش صنعت و تولید سرمایه‌گذاری می‌کنند در حال جهاد هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که کشورهای غربی سعی دارند با اعمال تحریم‌ها بر نظام فشار آورند تولید و خودکفایی صنعتی را می‌توان اهرم مقاومتی به حساب آورد و باید حمایت‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه نام‌گذاری‌های پنج سال اخیر مقام معظم رهبری بر حول مسائل اقتصادی بوده است، اذعان کرد: عزت و پیشرفت کشور در گرو رشد اقتصادی است و تولید و صنعت عامل اصلی و موتور محرکه رشد اقتصادی هستند و بنابراین در راستای تحقق حماسه اقتصادی باید حمایت‌های لازم از صنعت و تولیدکنندگان انجام پذیرد.

وی با اشاره به واگذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی، یادآور شد: شهرک صنعتی خوی نیز به زودی به شرکت خدمات‌رسان شهرک واگذار می‌شود و در حال حاضر نیز هیئت موسس این شرکت انتخاب شده و به زودی نیز اعضای هیئت مدیره و بازرسان این شرکت با برگزاری انتخابات مشخص خواهند شد.

پرنیان ابراز کرد: به منظور توسعه صنعتی و تولیدی در شهرستان خوی ایجاد و راه‌اندازی خوشه‌های مبل، عسل و تخم آفتابگردان خوی در دست مطالعه است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خوی از ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به شهرک نمونه در استان برخوردار هست، افزود: با تلاش و همکاری صنعتگران و مسئولان می‌توان شاهد هر چه زیباتر و فعال‌تر شدن واحدهای این شهرک صنعتی باشیم.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول