اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

امام جمعه جدید شهر «محمودآباد نمونه» معرفی شد

امام جمعه جدید شهر «محمودآباد نمونه» در مراسمی با حضور مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و مردم ولایت‌مدار این شهر معرفی شد.

امام جمعه جدید شهر «محمودآباد نمونه» معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین امروز در این مراسم با اشاره به اهمیت تریبون‌های نماز جمعه در کشور اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر هفته نماز جمعه در سراسر کشور با حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار برگزار می‌شود.

محمدتقی بهبودی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن این اجتماع بزرگ به کار می‌برند که باید ضمن هوشیاری در برابر توطئه آنان اجازه ندهیم به صفوف فشرده نماز جمعه خللی وارد شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در سطح استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر در 18 شهر استان قزوین نماز جمعه با حضور ائمه جمعه ثابت و موقت باشکوه خاصی برگزار می‌شود که این مهم نشان دهنده اهمیت نماز جمعه است.

این مسئول اضافه کرد: ائمه جمعه باید از جوانان و نیروهای خوشفکر در برنامه‌های این نماز عبادی سیاسی استفاده کنند زیرا در جذب بقیه نوجوانان و جوانان به شرکت در نماز جمعه تأثیرگذار است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های امام جمعه سابق شهر محمودآباد نمونه اضافه کرد: حجت‌الاسلام روحانی در مدتی که در این شهر بودند، توانستند خدمات مهم و کارهای زیربنایی خوبی در این شهر انجام دهند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه جدید شهر محمودآباد نمونه نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: باید با همدلی و وحدت بتوانیم برای رفع مشکلات این شهر گام‌های خوبی برداریم.

حجت الاسلام فرهاد سماواتی افزود: امیدوارم وحدت و همدلی که مردم شهر محمودآباد نمونه با امام جمعه قبلی داشتند در دوران امام جمعه جدید نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم گام‌های خوبی برای عمران و آبادانی این شهر برداریم.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم خاطرنشان کرد: این دولت با تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد باید بتواند برای رفع مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی همت کند تا بتوانیم مانند حماسه سیاسی که در 24 خرداد ماه رقم خورد، حماسه اقتصادی را نیز محقق کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین به حجت‌الاسلام تقی روحانی از زحمات وی تقدیر شد و حکم امام جمعه جدید شهر محمودآباد نمونه به حجت‌الاسلام سماواتی ابلاغ شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام تقی روحانی به عنوان امام جمعه شهر املش در استان گیلان انتخاب شد.

انتهای پیام/77010/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول