اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

530 میلیون تومان هزینه اطعام و افطاری‌ها را خیرین تأمین کردند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از هزینه 730 میلیون تومانی افطاری‌ها و اطعام فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال 530 میلیون تومان را خیرین متقبل شده و تأمین کردند.

530 میلیون تومان هزینه اطعام و افطاری‌ها را خیرین تأمین کردند

بهروز زلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ‌کمیته امداد در 30 سرفصل کاری به مددجویان و اقشار نیازمند یاری رسانده و در این امدادرسانی رسانه‌ها و خبرنگاران نقطه اتصال و پیوند اغنیا به شمار می‌روند به طوری که انتظار می‌رود در این همسویی و همراهی زمینه مشارکت بیشتر خیرین و انسان‌های نیکوکار را شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه 9 درصد خانوارهای استان اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: پنج درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش خدمات کمیته امداد می‌باشند.

زلالی خاطر نشان کرد: اگر افراد جامعه حداقل در قالب صدقات کمک‌های خود را در یاری به محرومان پرداخت کنند ما قادر هستیم بخش عظیمی از نیازمندی‌ها را رفع و حرکت‌هایمان را در این حوزه انسجام ببخشیم.

این مسئول هدف کمیته امداد را در مددرسانی حفظ کرامت و عزت خانواده‌ها اعلام کرد و ادامه داد: ما هرگز به دنبال شکستن عزت و کرامت خانواده‌های نیازمند نیستیم و قصد مانور دادن در این حوزه را نداریم ولی بسیار آرزومندیم که در جامعه همه ما کاری کنیم تا با هم بخندیم و در شادی‌ها و غم‌ها شریک هم باشیم.

وی اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه معیشتی و مستمری ماهانه، پرداخت وام به محکومان و کمک برای آزادی زندانیان معسر و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی را از جمله برنامه‌های حمایتی این نهاد اعلام کرد و یادآور شد: کمیته امداد جز چهار دستگاه بیمه‌گر کشور است که خدمات درمانی و تأمین اجتماعی به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل کمک به اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها، تلاش برای تأمین امنیت غذایی و سبد غذایی مفید، کمک‌ها و مشاوره‌های حقوقی و قضایی، اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت 13 هزار حامی از 3 هزار و 500 یتیم و کمک مستمر به بیماران صعب‌العلاج را از دیگر حمایت‌های انجام شده اعلام کرد.

زلالی از پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای بیش از دو هزار و 250 نوعروس تا سقف یک میلیون تومان خبر داد و گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه به 7 هزار نفر محروم و نیازمند، امداد به آسیب‌دیدگان و در راه ماندگان و همچنین ارائه خدمات عمرانی و تأمین و تهیه مسکن از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد 2 هزار و 500 واحد مسکن را احداث، مرمت و یا تکمیل انشعابات کرده و به همراه سرویس‌های بهداشتی مناسب در اختیار مددجویان گذاشته است.

زلالی توجه به شش هزار دانش‌آموز تحت پوشش و یک‌هزار و 700 دانشجو و ارائه خدمات تحصیلی و کمک هزینه‌ها در این زمینه را یادآور شد و اذعان داشت: کمیته امداد در بحث خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، خانوادگی، ازدواج، خدمات خوابگاهی، کانون‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های اوقات فراغت و راه‌اندازی کانون‌های موقت و دائمی فرهنگی پرتلاش ظاهر شده است.

انتهای پیام/62001/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول