اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم:

خدمات خیرین دیلمی در حوزه سلامت قابل تحسین است

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: خدمات خیرین دیلمی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان قابل تحسین است.

خدمات خیرین دیلمی در حوزه سلامت قابل تحسین است

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: در سال‌های اخیر خیرین دیلمی منشأ خدمات زیادی در بخش سلامت بوده و باید شرایطی فراهم شود تا به نحو شایسته‌ای از آنان تقدیر و تجلیل شود.

وی بیان داشت: احداث و تجهیز ساختمان اورژانس مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع)، زیرسازی ساختمان بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج)، احداث و تجهیز ساختمان اورژانس 115 شهری از جمله خدماتی است که توسط خیرین در دیلم به مردم هدیه شده است.

رئیس شبکه بهداشت دیلم خاطر نشان کرد: بخش تالاسمی، نمازخانه و استراحتگاه همراهان بیمار و بخش زنان و زایمان از دیگر پروژه‌هایی است که به کمک خیرین در حال احداث بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

ناصری اظهار داشت: در مجموع یک‌هزار و 130 مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در سال‌های اخیر توسط خیرین دیلمی در شهرستان دیلم افتتاح شده و یا در حال احداث است.

وی افزود: خرید یک دستگاه ماشین دیالیز، یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل آمبولانس، یک دستگاه نیولایزر و یک دستگاه بخور، یکدستگاه اکسیژن ساز، یک دستگاه کولر، چاپگر، آبگرمکن و یک خط تلفن از دیگر کمک‌های خیرین دیلمی به حوزه بهداشت و درمان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از کمک‌های خیرین نیکوکار حاج عباس صحت‌پور، حاج عبدالعزیز صادقی و حاج ماندنی یوسفانی تقدیر کرد و یادآور شد: حاج عباس صحت‌پور از جمله خیرین دیلمی است که تاکنون بیشترین کمک‌ها را در حوزه سلامت به مردم شهرستان دیلم هدیه کرده است.

وی احداث و تجهیز ساختمان اورژانس مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع)، خرید یک دستگاه ماشین دیالیز جهت بخش دیالیز بیمارستان و احداث ساختمان بخش زنان و زایمان بیمارستان بقیة‌الله الاعظم (عج) (در حال ساخت است) را از جمله خدمات برجسته این خیر نیکوکار دیلمی عنوان کرد. 

انتهای پیام/66006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول