اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

بانک جامع خیرین حوزه ازدواج چهارمحال و بختیاری تدوین شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تهیه بانک جامع فعالان و خیرین حوزه ازدواج در این استان ضروری است.

بانک جامع خیرین حوزه ازدواج چهارمحال و بختیاری تدوین شود

رسول غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن دهه ازدواج و ضرورت ترویج فرهنگ و الگوی ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار، فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی و سوق دادن خیرین جامعه به سمت فعالیت در زمینه ازدواج لازم و ضروری است.

وی افزود: با همکاری منسجم دستگاه‌ها و فعالین مردمی می‌توانیم گام مثبتی برای ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار جوانان برداریم.

غلامی ادامه داد: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج و خانواده از موضوعات مهم برای دستیابی به این هدف است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط مباحث آموزشی پیرامون ازدواج شامل آموزش خانواده‌ها، آموزش‎های پیش از ازدواج و آموزش مزدوجین در طول سال برگزار خواهد شد.

غلامی بر ضرورت تهیه بانک جامع فعالین و خیرین حوزه ازدواج تاکید کرد و گفت: تجمیع امکانات عمومی و خصوصی و تسهیل در کاهش هزینه‌های ازدواج می‌تواند در انجام این سنت الهی و کمک به سلامت نسل جوان موثر باشد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول