اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شرکت فولاد هرمزگان است

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه این شرکت است که در ارتقا ایمنی این سرمایه باید بیش از پیش توجه داشت.

نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شرکت فولاد هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی امروز در نشست بررسی اقدامات انجام شده، اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که باید در جهت کاهش حوادث شرکت انجام شود فراهم آوردن شرایط ایمنی کارکنان است چراکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شرکت است.

وی افزود: افزایش ضریب اطمینان استاندارد عامل مهمی است که علاوه بر تاثیر مستقیم بر حفظ نیروی انسانی و کاهش هزینه‌ها بر مسائل فنی نیز تاثیر می‌گذارد و در ضمن، انگیزه‌های لازم جهت ادامه فعالیت نیروی انسانی را نیز ارتقا می‌بخشد.

وی با اشاره به اهمیت ثبت حوادث گفت: هر حادثه‌ای که در شرکت اتفاق می‌افتد می‌بایست به خوبی ثبت گردد تا بعدها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا ضمن کسب تجربه برای ادامه فعالیت‌ها در دستیابی به ارتقا شاخص‌های ایمنی و سلامت کارکنان و کاهش حوادث گام برداشته شود.

آقاجانی با بیان اینکه همواره روش‌های پیش‌گیری به مراتب آسان‌تر و دارای هزینه بسیار کمتری نسبت به رفع عوارض ناشی از حوادث است افزود: تمامی افراد باید اصول ایمنی را در هر نوع فعالیتی و در هر جایگاهی سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: به کارگیری اصول علمی، فنی و تجربی در زمینه تامین شرایط ایمنی، حفاظتی و بهداشت محیط کار می‌تواند، احتمال بروز حادثه را به حداقل رساند.

این مسئول ادامه داد: در این صورت است که قادر خواهیم بود نیروی انسانی را که ارزشمندترین عامل در انجام کار است به عنوان یک سرمایه ملی حفظ کنیم و از هدر رفتن سرمایه‌هایی که می‌توانند در افزایش و ارتقای کیفیت تولیدات صنعتی نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند جلوگیری کنیم.

رییس ایمنی و آتش نشانی شرکت فولاد هرمزگان نیز در ادامه گفت: در سال 91، به میزان 5 هزار و 936 نفر ساعت آموزش ایمنی تخصصی در شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد که به طور متوسط 88 درصد پرسنل در این دوره‌ها مشارکت داشتند.

مجید نادری اظهار امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان و برنامه‌ریزی‌های واحد آموزش در سال‌جاری تعداد دوره‌های بیشتری برای پرسنل تدارک دیده شود.

وی بیان داشت: در همین راستا در سال 91 به میزان 9 هزار و 414 نفر ساعت آموزش بدو استخدام برای نیروهای تازه وارد، شامل نیروهای شرکتی و پیمانکار نیز برگزار شد.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول