اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مرداد ماه صورت می‌گیرد

سازماندهی 500 نیرو در مقاطع مختلف تحصیلی در بستک

مدیر آموزش و پرورش بستک با اشاره به سازماندهی نیروی انسانی و ارتقا سطح کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گفت: بیش از 500 نفر از نیروها در مقاطع مختلف تحصیلی تا پایان مرداد ماه سازماندهی می‌شوند.

سازماندهی 500 نیرو در مقاطع مختلف تحصیلی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی صبح امروز در نشست سازماندهی نیروها و مدارس اظهار داشت: اساس ساماندهی نیروی انسانی و مدارس، استمرار تسهیل در عملیاتی شدن سیاست‌های راهبردی وزارت آموزش و پرورش، ارتقا سطح کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و ایجاد وحدت رویه و حسن انجام امور مربوط به سازماندهی نیروی انسانی و مدارس است.

وی با اشاره به استعدادهای تحصیلی و علمی شهرستان افزود: این شهرستان یک شهرستان فرهنگی و ما آن را فاقد هرگونه فقر و محرومیت می دانیم زیرا فقر علمی و فرهنگی ندارد و موفقیت‌های تحصیلی دانش آموزان این منطقه آن را ثابت کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بستک در خصوص سازماندهی نیروهای آموزشی مدارس اضافه کرد: اقدامات آغاز به کار سازماندهی که جمع آوری اطلاعات نیروها است، انجام شده و بیش از 500 نفر حداکثر تا پایان مرداد ماه در دوره‌های مختلف تحصیلی سازماندهی خواهند شد.

توکلی در ادامه افزود: ملاک سازماندهی بخشنامه‌های صادره از سوی اداره کل متبوع و فرم‌های امتیاز بندی بوده است و برای تمام آموزگاران و دبیران ابلاغ انشایی صادر و یک نسخه از آن برای برنامه ریزی به آموزشگاه‌های مربوطه ارسال خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از مدیران مقاطع مختلف تحصیلی خواست برنامه سالانه مدارس را بر اساس یک تقویم اجرایی مصوب شده توسط شورای دبیران و انجمن اولیا و مربیان تنظیم نمایند.

وی در ادامه در خصوص ثبت نام دانش آموزان تصریح کرد: با تدابیری که در این مدیریت در راستای ثبت نام دانش آموزان اندیشیده شده است، تاکنون کار ثبت نام بیش از 6 هزار و 500 نفر دانش آموزان یعنی نزدیک به 93درصد انجام شده است.

توکلی اضافه کرد: با توجه به درصد بالای استفاده کنندگان از سرویس مدارس لازم است در این زمینه تدابیر لازم از سوی مسئولان و متولیان امر حمل و نقل اندیشیده شود تا با کم‌ترین مشکل روبرو شویم.

یادآور می‌شود در پایان مسئولان آموزشی و اعضای کارگروه‌های تخصصی سازماندهی نیروی انسانی این مدیریت به ارائه گزارش در خصوص روند سازماندهی پرداختند.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول