اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نمین:

راه توسعه نمین اعتماد به نیروی انسانی کارآمد است

فرماندار شهرستان نمین گفت: راه توسعه و حرکت‌های شتاب‌آلود ترقی و پیشرفت تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، جوان و مستعدی است که اسباب یک تحول عظیم را می‌تواند فراهم کند.

راه توسعه نمین اعتماد به نیروی انسانی کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در نمین اظهار داشت: ما اگر امروز بتوانیم از نیروها و سرمایه‌های عظیم خود پاسداری کنیم، قادر می‌باشیم بیش از گذشته در مسیر توسعه و ترقی قرار گرفته و اهداف واقعی خودمان را محقق کنیم.

وی با اعلام اینکه در گرامیداشت ایام دولت طرح‌های مختلفی در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: به همین مناسبت 23 پروژه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

دریتیم شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی را بهره‌برداری از 30 واحد مسکن مهر خودمالکین، 18 مورد مقاوم‌سازی مسکن روستایی اعلام کرد.

این مسئول از گازرسانی به چهار روستا، افتتاح بند انحرافی و بهره‌برداری از 14 پروژه توزیع برق در مناطق روستایی و شهری خبر داد و خاطر نشان کرد: به همین مناسبت چندین پروژه آبرسانی روستایی نیز افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه سیستم دیتای مخابراتی و چندین طرح تولیدی و کشاورزی در نمین، عنبران و آبی‌بیگلو از پروژه‌هایی است که در پاسداشت دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار شهرستان نمین بیان کرد: در نظام اسلامی ما شأن و شوکت مدیران اجرایی خدمتگزاری و حرکت منسجم و رو به جلو است که به نظر می‌رسد در این زمینه یک انسجام واقعی و حرکت‌های قابل قبول را شاهد باشیم.

تحقق حماسه اقتصادی احساس مسئولیت می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر نیز در جلسه‌ای مشابه در گیوی اظهار داشت: خدمت به مردم ولایتمداری که با خلق حماسه سیاسی دشمنان را بهت‌زده کردند، ‌بسیار ارزشمند است.

علیرضا حسینی با بیان اینکه در این بستر وظیفه ما حرکت به سمت توسعه واقعی است، افزود: آنچه که در این زمینه یک رویکرد حقیقی و اصلی به نظر می‌رسد همراهی مردم با مسئولان در پیشبرد اهدافی است که همیشه بر آن تاکید کردیم.

وی گفت: در گرامیداشت هفته دولت ما سعی خودمان را به کار گرفتیم تا پروژه‌های مختلفی را که در مرحله تکمیل و تخصیص اعتبارات مناسب قرار دارند، آماده و مهیای افتتاح کنیم تا مردم نیز از شیرینی‌ها و حلاوت‌های این افتتاح‌ها بهره‌مند شوند.

حسینی با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم نیز تصریح کرد: مردم این دوره با رأی به گفتمان اعتدال و تدبیر امیدوارند فارغ از هرگونه سلایق و گرایش شخصی کارها به شایستگی به سرانجام رسیده و حرکت‌های خوب و مؤثری را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول