اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

مسئولان شوشتری با شهدا تجدید پیمان کردند

در نخستین روز از هفته از دولت مسئولان شوشتری با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

مسئولان شوشتری با شهدا تجدید پیمان کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرماندار شوشتر صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و باید از داشته‌های خود در این زمینه دفاع کنیم.

حیدر نجفی خاطر نشان کرد: شهدا تامین کننده امنیت کنونی جامعه اسلامی هستند و با نثار خون خود در مسیر انقلاب این درخت پرثمر را مستحکم‌تر کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درختی است که در جهان به ثمر نشسته است، گفت: در شرایط کنونی وضعیت جهان را می‌بینیم که در هر گوشه‌ای از جهان جنگ و خون‌ریزی به راه افتاده است ولی ایران اسلامی از ثبات برخوردار است و این ثبات نتیجه خون شهدای انقلاب اسلامی است.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه هفته دولت را باید مغتنم شمرد، تاکید کرد: هفته دولت فرصتی است برای بیان خدماتی که به مردم ارائه شده است و باید این خدمات بازگو شود.

نجفی با اشاره به اینکه هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نیز باید گرامی بداریم، تاکید کرد: باید یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و شخصیت والای این شهیدان را به مردم معرفی کرد.

وی افزود: هرکس به مردم خدمت کند در اذهان آنها جای دارد و بی‌شک شهید رجایی و شهید باهنر به این دلیل در ایران اسلامی ماندگار شده‌اند.

انتهای پیام/72006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول