اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خبر داد

برگزاری کنگره شهدای ورزشکار کشور

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور از برگزاری کنگره شهدای ورزشکار با هدف شناسایی چهره‌‌های شهدای ورزشکار در کشور خبر داد.

برگزاری کنگره شهدای ورزشکار کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید عابدی بعد از ظهر امروز در ادامه سفر سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان قزوین با حضور در منزل خانواده شهید ورزشکار شهید آرام اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون کل شهدای بزرگواری است که نهال انقلاب اسلامی را امروز به درختی تنومند تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای ورزشکار از جمله شهدای شاخص کشور هستند، عنوان کرد: در سال جاری کنگره شهدای ورزشکار نیز با هدف گرامیداشت یاد شهیدان این قشر برگزار می‌شود، همچنین از دیگر برنامه‌های ورزشکاران در این راستا برگزاری نشست‌های بصیرت و منش پهلوانی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد: شهید شاخص امسال در قشر ورزشکاران شهید حسن قاضی است که امیدواریم با انجام برنامه‌های مناسب این شهید بزرگوار را بیش از پیش به اقشار مختلف جامعه بشناسانیم.

در ادامه این دیدار مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین بیان داشت: سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین تمام تلاش خود را با محوریت منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه ورزش در استان گذاشته است.

ایرج رضایی بیان کرد: خروجی بسیج ورزشکاران ورزشکارانی متعهد و انقلابی است و این سازمان تلاش می‌کند با تقویت اعتقادی نوجوانان و جوانان ورزشکار در این عرصه راهگشا باشد.

انتهای پیام/2667/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول