اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش بنیاد شهید گیلان خبر داد

افتتاح یادمان شهدای دولت در گیلان

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از افتتاح یادمان شهدای دولت این استان شهیدان انصاری و نورانی در مقتل آنها خبر داد.

افتتاح یادمان شهدای دولت در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی عمویی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در استانداری گیلان وظایف هر یک از دستگاه‌های مربوطه در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دولت را برشمرد.

وی تشکیل ستاد، چاپ و نصب بنر توسط سازمان‌ها و نهادها، دیدار بالاترین مقام اجرایی استان با خانواده‌های شهدای کارمند و... را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت هفته دولت ذکر کرد.

این مسئول، از افتتاح طرح یادمان شهدای دولت گیلان علی انصاری استاندار اسبق این استان و علیرضا نورانی معاون شهید وی خبر داد.

وی گفت: این یادمان برای نخستین بار در مقتل این شهدا ایجاد می‌شود و در نوع خود دارای ویژگی‌های خاصی است.

عمویی، انتخاب مقتل شهدا را با دو هدف بزرگداشت شهدا و محکومیت حرکت ددمنشانه منافقان که عامل به شهادت رسیدن شهدا بودند، اعلام کرد.

وی، برگزاری یادواره شهدای کارمند را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید گیلان برشمرد و یادآور شد: ساعت پیشنهادی این مراسم 10 تا 12 ظهر هفتم شهریور است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده صدا و سیما در جلسه مذکور را از غایبان عنوان کرد و با اشاره به حضور خبرگزاری فارس در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت، از این رسانه خواستار همکاری در پرداختن به تبیین شخصیت شهدای کارمند گیلان به مناسبت این هفته شد.

وی از شهرداری رشت که جزو غایبان جلسه مذکور بود نیز خواستار فعال‌سازی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت هفته دولت شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تجدید میثاق با شهدا را از برنامه‌های هفته دولت این نهاد عنوان کرد.

احمد اسماعیلی اظهار کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی گیلان قوی‌تر از سال‌های گذشته مراسم گرامیداشت شهدای کارمند استان را در مصلای رشت برگزار کنند.

ا‌نتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول