اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

مطالبات خانواده‌های شهدا و آزادگان در حال پرداخت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: مطالبات خانواده‌های شهدا و آزادگان در حال پرداخت است.

مطالبات خانواده‌های شهدا و آزادگان در حال پرداخت است

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: معوقات خانواده‌های شهدا به چند بخش تقسیم می‌شود که هر کدام از این بخش‌ها به صورت مجزا هستند.

وی بیان داشت: مطالبات آزادگان، پاداش پایان خدمت شهدا، مطالبات جانبازان و مطالبات والدین شهدا از جمله قسمت‌هایی است که در حال پیگیری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در بودجه امسال پیش‌بینی شده تصریح کرد: پرداخت مطالبات در بودجه سال 92 پیش‌بینی شده که بخشی باید به صورت نقدی و بخشی هم در قالب سهام شرکت‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد.

*به ازای هر ماه اسارت آزادگان مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت می‌شود

وی یادآور شد: پرداخت مطالبات آزادگان در قالب ماده 13 به این صورت است که در حال حاضر به ازای هر ماه اسارت آزادگان مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت می‌شود و با توجه به اینکه در استان همدان 941 آزاده وجود دارد اقدام به پرداخت این مطالبات شده است.

وی خاطرنشان کرد: از یک ماه قبل هم اعلام کردیم آزادگان استان همدان برای دریافت باقیمانده مطالبات خود به بنیاد شهید مراجعه کنند که 32 درصد این مبلغ به صورت نقدی و باقیمانده آن به صورت سهام است.

رستمی اضافه کرد: همه آزاد‌گان در سری اول به صورت نقدی این مبلغ را دریافت کردند و بخشی از این مطالبات نیز در سری دوم پرداخت خواهد شد.

وی در پایان سخنانش به معوقات مطالبات خانواده‌های شهدا اشاره و عنوان کرد: یک بخشی از مطالبات خانواده‌های شهدا نیز در حال پرداخت است و از آن جایی که این مبلغ برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان یکسان نیست مطالبات هم رقم ثابتی ندارد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول