اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه:

لازمه اجرای موفق طرح پزشک خانواده تامین اعتبار است

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه گفت: لازمه اجرای موفقیت‌آمیز طرح پزشک خانواده، تامین اعتبارات مورد نیاز است.

لازمه اجرای موفق طرح پزشک خانواده تامین اعتبار است

ولی رستم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه این طرح به صورت موفقیت‌آمیز به مرحله اجرا درآید، ابتدا باید منابع مالی مورد نیاز تخصیص یابد.

وی پزشک خانواده را یکی از طرح‌های مترقی در سطح ملی دانست و افزود: باید از اجرای سلیقه‌ای و شتاب‌زده آن خودداری کرده و در زمان مناسب و هنگام تامین منبع مالی کافی نسبت به اجرا اقدام کرد.

رستم‌زاده اضافه کرد: جلساتی که در ارتباط با این طرح در استان و کشور برگزار شده، حضور موثر و همراه با پیشنهاد و انتقاد داشته‌ایم، بنابراین در استان زیرساخت‌ها برای اجرایی کردن این طرح آماده می‌شود.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه به وجود 53 ایراد در ابتدا اشاره کرد و بیان داشت: بعد از مطالعات و بررسی‌های طولانی راه‌کارهای مورد نظر ارائه شد، که هم‌اکنون فقط دو یا سه مشکل در این زمینه دیده می‌شود.

رستم‌زاده با اظهار به اینکه با تعدادی از پزشکان در این زمینه عقد قرارداد شده است، اظهار داشت: در مناطق مختلف استان از جمله ارومیه، بوکان، اشنویه، قره‌ضیاالدین، سردشت، سلماس و شاهین‌‌دژ قرارداد بسته‌ایم.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول