اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت تأکید کرد

قدردانی از نعمت ولایت‌فقیه با دیدن اوضاع کنونی مصر

امام جمعه باشت گفت: با دیدن اوضاع و احوال کنونی جهان اسلام به خصوص مصر قدر نعمت ولایت‌فقیه را بیشتر می‌دانیم.

قدردانی از نعمت ولایت‌فقیه با دیدن اوضاع کنونی مصر

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر باشت با بیان این که شهادت دروغ دادن یکی از مذموم‌ترین موضوعات در نگاه دین اسلام است، اظهار کرد: این کار یعنی شهادت دروغ از گناهان بزرگی به شمار می‌رود که خداوند متعال از آن نخواهد گذشت.

وی افزود: مسلمانانی که اعتقاد به پیامبر و ائمه اطهار و قرآن دارند هیچ‌گاه شهادت دروغ نمی‌دهند و بر همین اساس لازم است در این راستا و برای جلوگیری از این گناه بزرگ در جامعه اسلامی فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام عبودی در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر باشت با گرامی‌داشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان دفتر نخست‌وزیری افزود: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران جامعه اسلامی هستند.

خطیب جمعه باشت تصریح کرد: در این هفته باید سیره شهیدان والامقام دولت برای نسل جوان و مدیران آینده کشور به درستی تفهیم و تبیین شود.

عبودی در بخش دیگری از خطبه دوم به حوادث کشورهای اسلامی از جمله مصر و سوریه اشاره کرد و گفت: همه باید از این حوادث عبرت بگیریم.

امام جمعه شهر باشت یکی از دلیل اصلی عدم توفیق انقلاب مردمی در کشورهای اسلامی را نبود یک رهبر واحد دانست و گفت: این حوادث و ناکامی‌ها را که می‌بینیم به نعمت ولایت‌فقیه در کشور ایران اسلامی بیشتر پی می‌بریم.

انتهای پیام/2571/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول