اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک عنوان کرد

اعتماد به صهیونیست‌ها علت شکست انقلاب مصر

امام جمعه شهربابک گفت: عدم حفاظت از امانت بزرگ انقلاب، اعتماد به آمریکا و رضایت به کار رژیم صهیونیستی مهم‌ترین علت شکست انقلاب مصر است.

اعتماد به صهیونیست‌ها علت شکست انقلاب مصر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک، محکمه وجدان در درون انسان‌ها را دلیلی بر محکمه عدل الهی در آخرت دانست و اظهار داشت: زمانی که در این عالم کوچک وجود انسان محکمه و دادگاهی به نام وجدان وجود دارد، چگونه در‌ عالم‌ آخرت محکمه عدلی وجود نداشته باشد.

وی با گرامیداشت هفته دولت از خدمات دولت نهم و دهم تجلیل کرد و گفت: ملت ایران در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر شاهد معرفی کابینه دولت یازدهم هستند و مهم‌ترین انتظار ملت ایران حفظ عزت و استقلال نظام اسلامی، دفاع از حقوق حقه ملت ایران، حل مشکلات مردم و پیروی از فرامین و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

منتظری اوضاع کشور مصر را تأسف‌بار خواند و افزود:‌ با زندانی شدن انقلابی‌ها و رهبران اخوان‌المسلمین و سرکوب مردم توسط ارتش مصر و از سویی آزادی حسنی مبارک شاهد افول و سقوط انقلاب مردم مصر هستیم.

خطیب جمعه شهربابک ‌علت شکست انقلاب مصر را بی‌توجهی به هشدار‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: عدم حفاظت از امانت بزرگ انقلاب، غرور و ساده‌انگاری اعتماد به آمریکا و رضایت به کار رژیم صهیونیستی مهم‌ترین علل شکست انقلاب مصر بود.

وی راه‌اندازی مجدد حوزه علمیه برادران شهربابک را سرآغاز دیگری بر تربیت طلاب و فضلای دینی دانست و افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری بسیار خوب مدیریت حوزه علمیه کرمان حوزه علمیه امام صادق (ع) برادران راه‌اندازی شده است که منشأ تحولات بسیار خوبی در شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/80023/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول