اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان البرز:

وضعیت امروز مصر توطئه به بار نشسته استکبار است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: وضعیت امروز مصر توطئه به بار نشسته استکبار است.

وضعیت امروز مصر توطئه به بار نشسته استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سردار بهرام حسینی مطلق اظهار داشت: قتل عام مسلمانان بلایی است که حاصل این توطئه است.

وی ادامه داد: اگر دولت مصر به برکت قرآن، نه به اسم قرآن، یک حکومت قرآنی واقعی تشکیل می‌داد و به جای تکیه بر ایادی استکبار گروه مقاومت را یاری می‌کرد امروز شاهد قتل و عام هزاران مسلمان نبودیم.

این مسئول افزود: بلایی که دامان مسلمانان سوریه، مصر و عراق را گرفت نتیجه توطئه‌چینی‌های رژیم اشغالگر قدس و ناکارآمدی حکومتی بود که به اسم قرآن به روی کار آمدند و به دلیل اینکه حکومتی بر پایه احکام اسلام برپا نکردند، امروز مصر با وضعیتی این چنین دست به گریبان است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه گفت: عکس این قضیه را در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم همچنان که در فتنه قبل دیدیم که این فتنه به برکت وجود ولایت و وعده‌های خداوند در قرآن کریم با کمترین خسارت و تلفات خنثی شد.

حسینی مطلق رمز دوام نظام الهی جمهوری اسلامی را عمل به احکام الهی در کتاب خدا، وابستگی به عترت رسول و التزام به ولایت ذکر کرد و گفت: تمامی حکومت‌هایی که به احکام قرآن وابستگی داشته باشند و بر اساس آن تشکیل شوند چنین نتیجه‌ای خواهند گرفت.

وی افزود: حتی در جنگ‌های چند روزه غزه و لبنان نیز این گونه بود که مسلمین به قرآن و وعده‌های خداوند تکیه کردند و پیروزی را نصیب خود کردند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان گفت: ایران مقتدر امروز الگویی شایسته برای کشورهای مسلمان منطقه و جهان است، و ما باید ضمن ادامه دادن این ساز و کار در نظام اسلامی خود، هوشیارانه نیز از دستاوردهایمان در مقابل دشمن پاسداری کنیم.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول