اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان:

فقدان یک رهبر الهی عامل عدم پیروزی مردم مصر است

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: عدم وجود رهبری الهی عامل عدم پیروزی مردم مصر است.

فقدان یک رهبر الهی عامل عدم پیروزی مردم مصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حمیدرضا بهمنی‎نژاد در جمع بسیجیان روستاهای پیرواش‎سفلی و آق‎قبر شهرستان آق‎قلا با اشاره به تحولات اخیر کشور مصر، کشتار مردم بی‎دفاع مصر از سوی ارتش وابسته به رژیم صهیونیسم و آمریکا را محکوم کردند.

وی نبود یک رهبری جامع شرایط را عامل شکست انقلاب مصر خواند و تصریح کرد: ولایت فقیه به عنوان محور اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی است و عدم وجود رهبری الهی عامل توفیق پیروزی‎های مردم مصر در انقلاب و اهداف سرنگونی رژیم مبارک بوده است.

معاون هماهنگ‎ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: در زمانی که دشمنان قسم‎خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی بعد از انقلاب با هزاران توطئه‎ قصد براندازی این انقلاب را داشتند رهبری‎های پیامبرگونه مقام معظم رهبری همه ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کرد.

بهمنی‎نژاد ضمن تاکید بر بصیرت و آگاهی جامعه خصوصاً بسیجیان در مقابل دسیسه‎های دشمنان و ایادی غرب اذعان داشت: بسیجیان ما با درک درست از شرایط سیاسی جامعه و هوشیاری در مقابل فشارهای دشمنان خصوصاً جنگ نرم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در کارهای بسیج اخلاص است و این رمز ماندگاری است.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول