اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

بدحجابی دهن‌کجی به کیان اسلام است

امام جمعه موقت رشت گفت: بدحجابی و رفتار ناهنجار در جامعه دهن‌کجی به کیان اسلام است و اجازه نمی‌دهیم گیلان با رفتار ناهنجار بی‌قدر شود.

بدحجابی دهن‌کجی به کیان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در نماز جمعه این شهر قدردانی از نعمت‌های الهی را مهم دانست و اظهار کرد: نعمت رهبری و امام را مانند آب حیات می‌دانیم.

وی، با اشاره به اینکه کشورهای مختلف اکنون درگیر جنگ و کشمکش هستند، گفت: باید در برابر نعمت الهی قدردان باشیم و این امر به برکت امام و رهبری ایجاد شده است.

خطیب موقت رشت، شکر نعمت را حق‌شناسی نعمت خداوند عنوان کرد و افزود: پیامبر (ص) خداشناسی، امت خاتم‌الانبیا (ص)، بی‌نیازی از خلق و آبروداری را از نعمت‌های الهی بیان فرمودند.

وی، پشتیبانی عملی از ولایت فقیه را موجب حفظ کشور خواند و تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری شاخص است.

صدیق عربانی، به موضوع بدحجابی اشاره کرد و افزود: رفتار ناهنجار در جامعه دهن‌کجی به کیان اسلام است و اجازه نمی‌دهیم گیلان با رفتار ناهنجار بی‌قدر شود.

وی تقویت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را ضرورت دانست و گفت: جامعه دارد به قهقرا می‌رود خانواده‌ها اجازه ندهند بدپوششی در خیابان‌ها رواج یابد، کشور اسلامی باید امت الگو داشته باشد.

امام جمعه موقت رشت، در ادامه استقرار دولت روحانی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: به محمدباقر نوبخت تبریک ویژه می‌گوییم و وی فردی دیپلمات بوده و معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور است.

وی افزود: امیدواریم با استقرار دولت وضعیت مردم بهتر شود و مردم نیز با صبور باشند.

صدیق‌عربانی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، یادآور شد: منافقان در سال 60 شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند و یادشان گرامی است.

خطیب موقت جمعه رشت درباره کشتار بی‌رحمانه در مصر متذکر شد: عربستانی که می‌گوید خادم‌الحرمین است برای کشتار مردم در مصر اسلحه می‌دهد و صهیونیسم‌ها از پشت سنگر گرفتند.

وی با اعتراض نسبت به آزادی حسنی مبارک از زندان، تصریح کرد: به چه بهانه‌ای این فرد را از زندان بیرون آوردند و انسان‌های بی‌گناه را می‌کشند.

صدیق‌عربانی امنیت ایران اسلامی را بزرگ‌ترین نعمت خواند و یادآور شد: هر دست خائنی که به کشورمان تعدی کند از ریشه قطع می‌شود.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول