اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بدحجابی جامعه را تهدید می‎کند/ نقش‎آفرینان دست به کار شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه زنگ خطر بدحجابی در نظام اسلامی به صدا درآمده است، گفت: باید کسانی که نقشی در جامعه دارند دست به کار شوند و برای این بحران که جامعه را تهدید می‎کند برنامه‎ریزی کنند.

بدحجابی جامعه را تهدید می‎کند/ نقش‎آفرینان دست به کار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد بعدازظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان اظهار داشت: کاهش ناهنجاری طلاق مستلزم یک تحلیل کافی و جامع است که دانشگاه‎ها و دادگستری می‎توانند در راستای چرایی آن به پژوهش علمی مبادرت کنند.

وی با طرح این سوال که جوامع انسانی رو به پیشرفت و تکنولوژی است اما چرا طلاق روند صعودی دارد، تصریح کرد: افرادی که می‎توانند در کاهش معضلات اجتماعی نقش‎‎آفرین باشند از دسترسی به آمار واقعی محرومند لذا خیلی نمی‎توانند در ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق دخالت کنند.

راه فرهنگی میانبر کاهش معضلات اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه باید راه‎های میانبر را برای به حداقل رساندن معضلات اجتماعی انتخاب کنیم، ابراز داشت: راه میانبر برای رسیدن به نتایج مطلوب، راه فرهنگی است لذا اگر به برنامه‎های فرهنگی غنا بخشیده شود به طور یقین نتایج خوبی به دست خواهد آمد.

ولی‎نژاد با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید تلاش بیشتری صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی یکی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است که اگر به درستی اجرایی و عملیاتی می‎شد می‎توانست بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش دهد.

وی با تصریح اینکه پیوست فرهنگی می‎تواند همه جا پا به پای تکنولوژی رشد کند، متذکر شد: باید کاری کنیم که در همه عرصه‎ها رشد متوازن ایجاد شود، پیوست فرهنگی در این حوزه می‎تواند بسیار موثر واقع شود و عفاف و حجاب که بخشی از فرهنگ اسلامی را شامل می‎شود با جدیت در پیوست فرهنگی نتیجه‎بخش خواهد بود.

با قالب شدن فرهنگ بدحجابی نظام اسلامی دیگر مدافع نخواهد داشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه زنگ خطر بدحجابی در جامعه به صدا در آمده و باید آن را جدی گرفت، تصریح کرد: اگر فرهنگ غرب و بیگانه در قالب بدحجابی در جامعه اسلامی حاکم شود نظام اسلامی دیگر مدافعی نخواهد داشت چراکه دشمن با این حربه و از طریق جنگ نرم به دشمنی با نظام اسلامی برخاسته است که اگر هوشیار نباشیم ضربات جبران‎ناپذیری به پیکره نظام اسلامی وارد خواهد شد.

ولی‎نژاد با بیان اینکه دشمن سعی دارد نظام اسلامی را از درون خانواده و جامعه متزلزل کند، خاطرنشان کرد: همه مکلف هستیم که از ورود فرهنگ غربی به جامعه اسلامی جلوگیری کنیم بنابراین اگر دستگاه‎ها خود را در این بخش مسئول و مکلف بدانند معضلات اجتماعی به جای رشد صعودی روند نزولی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/83001/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول