اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی:

حفظ حجاب مانع انجام فعالیت‏‌های اجتماعی نمی‏‌شود

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: انسان با رعایت حجاب می‌‏تواند به رتبه‌‏های عالی دست پیدا کند و حفظ حجاب مانع انجام فعالیت‏‌های اجتماعی نمی‏‌شود.

حفظ حجاب مانع انجام فعالیت‏‌های اجتماعی نمی‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، نسرین تاجیان امشب در مراسمی با محوریت «حجاب و خانواده» در میامی اظهار کرد: حجاب موضوعی بسیار با اهمیت است و بنابراین باید بانوان به گونه‏‌ای شایسته و بایسته در حفظ حجاب و عفاف کوشا باشند.

وی افزود: حفظ حجاب و رعایت عفاف و اهتمام به موازین شرعی ویژه و مختص بانوان نیست و آقایان نیز باید به این امر توجه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی افزود: منشأ بی‏‌حجابی در بسیاری از موارد بی‏‌غیرتی است و اگر بسیاری از آقایان نسبت به این امر مهم در خانواده خود توجه داشته باشند، شاهد نابودی بی‏‌حجابی و بدحجابی در جامعه نخواهیم بود.

وی گفت: اگر تمامی افراد حجاب اسلامی را در جامعه رعایت کنند، هرگز مورد تعرض دیگران واقع نمی‏‌شوند و می‏‌توان بیان کرد که حجاب برای هر فرد مانند سنگری است که از او محافظت می‏‌کند.

تاجیان یادآور شد: عدم رعایت حجاب پیامدهای منفی مختلفی به دنبال دارد که یکی از آنها از دست رفتن آرامش و امنیت فردی و اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی خاطرنشان کرد: منظور از رعایت حجاب، فقط حجاب ظاهری نیست؛ بلکه باید در حفظ و تقویت حجاب باطنی نیز کوشا باشیم و یکی از آنها، حفظ حجاب اعضا و جوارح از قبیل چشم، گوش و زبان است.

وی عنوان کرد: حجاب مسئله‏‌ای ارزشی است و به بانوان کمک می‏‌کند تا به بهترین و والاترین هدف خود برسند و دچار لغزش‌‏های نفسانی نشوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی افزود: انسان باید برای هر چیزی حد و مرز قایل شود تا گرفتار لغزش بی‏‌حجابی و بدحجابی نشود.

تاجیان افزود: باید در اجتماع از پوششی استفاده کنیم که توجه دیگران به ما جلب نشود و همیشه حجاب ما باید همراه با متانت و وقار باشد.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول