اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم عنوان کرد

تعامل گسترده نظام پزشکی قم با نهادهای انتظامی

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: تعامل خوبی با دادگستری و دادستانی استان قم صورت گرفته و هر پرونده‌ای که در قم تشکیل شود به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده می‌شود.

تعامل گسترده نظام پزشکی قم با نهادهای انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر پنجشنبه شب در مراسم روز پزشک که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد اظهار کرد: پست و مقام دنیایی و مادی هیچ ارزشی ندارد و هیچ کس از جمله پزشکان نباید برای آن تلاش کنند بلکه هدف خدمت به مردم است و این امر در نظام جمهوری اسلامی که با خون شهدا و تدابیر امام و رهبری به دست آمده اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان قم تاکنون تعاملات خوبی با ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله شهرداری و استانداری داشته و در بحث مالیات هم به توافقات مثبتی رسیده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با بیان اینکه تمام مراحل پرداخت مالیات پزشکان قمی در داخل سازمان صورت می‌گیرد گفت: پزشکان تنها اقشاری هستند که برای حفظ جایگاهشان این امر برایشان محقق شده است.

وی ادامه داد: مهمترین چالش در کار پزشکی مسائل انتظامی است؛ تعامل خوبی با دادگستری و دادستانی استان قم صورت گرفته و هر پرونده‌ای که در قم تشکیل شود به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده می‌شود اما در استان‌های دیگر این کار هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/78004/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول