اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن پزشکان عمومی ارومیه:

پزشکان آذربایجان غربی چند برابر سایر مناطق کشور مالیات می‌دهند

رئیس انجمن پزشکان ارومیه گفت: پزشکانی که در شهرستان‌های آذربایجان غربی خدمت می‌کنند، به پرداخت مالیات بیش از سایر مناطق کشور مکلف هستند.

پزشکان آذربایجان غربی چند برابر سایر مناطق کشور مالیات می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی رستم‌زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات سازمان نظام پزشکی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: پزشکان آذربایجان غربی به پرداخت مالیات بیش از سایر استان‌ها مکلف شده‌اند.

وی این موضوع را فاقد هر گونه توجیه دانست و اضافه کرد: در هیچ یک از استان‌های کشور میزان مالیات پزشکان به اندازه آذربایجان غربی نیست، بنابراین لازم است با توجه به وضعیت معیشتی و سطح درآمد آنها میزان مالیات تعیین شود.

رستم‌زاده از اینکه تصور شود پزشکان فقط به دنبال انباشت پول و سرمایه بوده و از پرداخت مالیات سرباز می‌زنند، تبری جست و گفت: پزشکان در زیر پرچم نظام اسلامی خدمت کرده و از خدمات مختلف بهره می‌برند، بنابراین پرداخت مالیات تکلیف شرعی، قانونی و عرفی آنها است.

وی ادامه داد: از میزان مالیات و تبعیض قائل شدن بین پزشکان این خطه و سایر مناطق کشور اظهار ناخشنودی داریم، وگرنه در اصل مسئله جای هیچ‌گونه بحث و جدل وجود ندارد.

این عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه با اظهار به اینکه گاهی پزشکان برای تامین بدهی مالیاتی خود به وام گرفتن و رفتن به زیر بار دین مجبور می‌شوند، اظهار داشت: از مسئولان امر و تصمیم‌گیرندگان رسیدگی به این مقوله را خواستار هستیم.

رستم‌زاده پیگیری‌های سازمان و انجمن را در این راستا بی‌اثر دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بارها و بارها در جلسات مختلف این دغدغه را مطرح کرده‌ایم، ولی آرای نمایندگان ما در این جلسات مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول