اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال:

شهرستان خلخال 260 مسجد را در خود جای داده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلخال گفت: این شهرستان در جنوب استان اردبیل 260 مسجد فعال را در خود جای داده است.

شهرستان خلخال 260 مسجد را در خود جای داده است

حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب در آستانه روز جهانی مسجد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مساجد به عنوان پایگاه‌های تبلیغ دین مبین اسلام در جامعه معروف بوده و سنگرهای معنویت اجتماع محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان خلخال 260 مسجد و در مرکز شهر خلخال 22 مسجد فعال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال با گرامیداشت روز مسجد یادآور شد: در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با توجه ویژه فرماندار شهرستان خلخال و تاکید وی بر تسریع در اتمام زیر‌ساخت‌های مساجد، استفاده بهینه مردم در مراسم‌ها از مساجد و فعال نگه داشتن آنها بیش از 250 میلیون تومان اعتبار برای مساجد شهرستان مصوب شده است.

علی‌نسب از فعال بودن 100 مسجد در شهرستان کوثر خبر داد و افزود: در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان نیز بیش از 80 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و مرمت مساجد کوثر و بخش‌های تابعه آن در نظر گرفته شده است.

این مسئول خواستار حضور نسل جوان در مساجد و جذب این قشر در راستای توسعه و تعمیق ارزش‌های دینی و اسلامی برای مشارکت هر چه بیشتر این قشر در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: از هیئت امنای مساجد انتظار داریم تا با استقبال از جوانان و حضور پررنگ آنها در فعالیت‌های مساجد موجب رونق بیش از بیش مساجد این شهرستان شوند.

انتهای پیام/62008/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول