اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تفکر امتیازدهی به دشمنان جاهلانه است/ تحریم‌های اقتصادی را می‌شکنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تفکر امتیازدهی به دشمنان جاهلانه است، گفت: با به کارگیری درست از ظرفیت‌های کشور می‌توان در برابر تحریم‌های اقتصادی به پیروزی رسید.

تفکر امتیازدهی به دشمنان جاهلانه است/ تحریم‌های اقتصادی را می‌شکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا نقدی ساعاتی پیش در نشست با بسیجیان قزوین اظهار داشت: ایران با اتکا به علم و دانش و جهاد مضاعف در همه زمینه‌های صنعتی و کشاورزی می‌تواند به توسعه و موفقیت پایدار برسد و نیازی به دادن امتیاز به دشمنان نیست.

وی بیان کرد: هفته پیش دیدیم که هسته مرکزی ستاد انتخاباتی آن کاندیدا که فتنه را درست کرده بودند در اذهان عمومی در مقابل پربیننده‌ترین رسانه گفتند که تقلبی در انتخابات 88 رخ نداده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن‌ها اذعان داشتند که فتنه، شرارت و غیرقانونی کار مناسبی نیست و ما جزو آنان نبودیم.

نقدی با بیان اینکه تحقق این امر یک نقطه پیروزی برای ایران اسلامی است، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب با صبر و علم توانستند این فتنه را مدیریت کنند تا امروز شاهد پیروزی باشیم.

این مسئول به بیان اظهارات افراد در صحن مجلس مبنی بر اینکه تقلبی در انتخابات 88 صورت نگرفته، اشاره کرد و گفت: این موفقیت به دلیل داشتن علم و تبدیل کردن تهدید به فرصت است که با به کارگیری آن یعنی علم دفاعی می‌توان در همه عرصه‌ها موفق بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه وزیر دفاع کشور عنوان می‌کند ایران پنجمین قدرت موشکی جهان است، اذعان داشت: تولید این موشک‌ها متکی به فناوری بومی است و ایران توانسته با داشتن علم دفاعی در برابر دشمنان ایستادگی کند.

نقدی عنوان کرد: آمریکا مدت‌هاست که می‌خواهد به ایران حمله کند ولی به دلیل داشتن علم دفاعی و علم تولید موشک ایران در حمله کردن عاجز و ناتوان است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد عنوان می‌کنند که با دادن امتیاز به کشورهای استکبار می‌توان مشکلات کشور را سریع برطرف کرد، ابراز داشت: این افراد جاهل و ساده هستند.

نقدی ادامه داد: اگر این افراد جاهل نبودند، باید در سخنانشان بیان می‌کردند که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم در کشور می‌توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز یک تفاوت بین برداشت محصولات کشاورزی بین کشاورزان وجود دارد که با کاهش این تفاوت می‌توان رشد اقتصادی کشور را دو چندان ارتقا داد.

این مسئول با بیان مثالی توضیح داد: طبق‌ آمارهای کشاورزی بخش شمالی کشور در هر هکتار متوسط 6/4 تن برنج و کشاورز نمونه در هر هکتار 6/15 تن برنج برداشت می‌کند که این آمار بیانگر تفاوت سه برابری در برداشت این محصول است.

نقدی با بیان اینکه همچنین هر ساله باغدار 2/14 تن در هر هکتار متوسط برداشت سیب در کشور دارد، اضافه کرد: این در حالی است که باغدار نمونه در زنجان 2/17 تن این محصول را برداشت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: وقتی از کشاورزان و باغداران نمونه پرسیده می‌شود علت موفقیت شما چیست آنها پاسخ می‌دهند که با به کارگیری از علم روز و فناوری، همت و مدیریت کشاورزی توانسته‌اند به این موفقیت بزرگ برسند.

این مسئول عنوان کرد: طبق این آمارها با به کارگیری از ظرفیت‌های علم روز در کشاورزی می‌توان حداقل دو برابر برداشت محصولات کشاورزی را ارتقا داد که با تحقق این امر بیشتر مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که در ایران وجود دارد بسیاری از آنها در دنیا بی‌نظیر است، اظهار داشت: با به کارگیری درست از این ظرفیت‌ها می‌توان در برابر تحریم اقتصادی به پیروزی رسید و متأسفانه کسانی که عنوان می‌کنند با دادن امتیاز به دشمنان می‌توانند به پیروزی برسند افرادی ساده و جاهل هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: شاید در یک مقطع از زمان با دادن امتیاز به دشمنان، آنان روی خوش نشان دهند ولی در چند ماه آینده مطمئنا امتیاز دیگری از کشورمان مطالبه می‌کنند و سرنوشتمان همانند کشورهایی می‌شود که با دادن امتیاز به مستکبران اکنون دچار بحران هستند.

انتهای پیام/77009/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول