اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان مصوب شد

برگزاری یادواره 174 شهید‌ کوهبنان 22 شهریور

یادواره 174 شهید شهرستان کوهبنان 22 شهریور ماه سال جاری در تکیه شهید روح‌الامینی‌ برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 174 شهید‌ کوهبنان 22 شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی فرماندار کوهبنان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تقدیر از خدمات چند‌ ساله ایمان محمد‌آبادی انتصاب علی احمدی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: ایران اسلامی‌ به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است در مرحله‌ای بسیار حساس قرار گرفته است.

وی افزود: ‌دشمنان ایران پس از شکست در جنگ نظامی‌ و گسترش روزافزون انقلاب اسلامی در سایر نقاط جهان، هر روز به طریقی قصد ضربه زدن به اعتقادات و فرهنگ مردم را دارند، لذا امروز با تهاجم فرهنگی گسترده قصد تخریب جوانان و در نهایت ضربه زدن به انقلاب را دارند. 

متقی تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای‌، کانال‌های مختلف رادیویی‌، گسترش فضاهای مجازی از طریق گوناگون با صرف میلیاردها تومان پول قصد دارند به هر نحو ممکن به انقلاب ما آسیب برسانند.

وی بیان داشت:‌ طی سال‌های گذشته رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری‌، جاری و ساری بودن فرهنگ‌ غنی اسلامی در کشور، حاکم بودن جو معنوی قوی بر جامعه و ‌... موجب شده دشمن در این جبهه چندان موفقیتی را کسب نکند، اما باید با تمام توان در این عرصه هم اقدامات لازم اجرایی شوند.

متقی تصریح کرد: گسترش شبکه‌های دیجیتال‌، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری‌، برگزاری مراسمات مذهبی نظیر دعای ندبه‌ و .‌.. موجب می‌شود، جوانان فریب رنگ و لعاب تبلیغات مسموم دشمنان را نخورند.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد، یادواره 174 شهید شهرستان کوهبنان 22 شهریور ماه سال جاری در تکیه شهید روح‌الامینی با حضور‌ حجت‌الاسلام‌ جوشقانی و با مداحی مرتضی رمضانی برگزار شود و در این راستا مجموعه‌ای از آثار مربوط به شهدا‌ و عکس آنان به نمایش گذاشته شود. 

‌همچنین‌ مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ‌ساعت 9 صبح روز شهادت این امام همام در امامزاده سید ‌سلیمان و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس‌ با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.  

برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام حرم رضوی در محل سالن رهبری شهرستان با شرکت گسترده عاشقان و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول