اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لار خبر داد

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در لار

فرمانده انتظامی لار استان فارس از دستگیری فردی که با شیوه‌های فریب‌کارانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در لار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ حسین خلیفه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لار با دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط فردی که با شیوه‌های فریب‌کارانه ادعای تاسیس کشتارگاه را دارد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که فردی با فریب شهروندان و اخذ مبالغی برای تاسیس کشتارگاه از این شهرستان متواری شده است.

فرمانده انتظامی لار بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای این فرد را در استان تهران مورد شناسایی قرار داده و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

خلیفه گفت: متهم به پلیس آگاهی لار انتقال یافت و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد،‌ وی با شگردهای خاص و با فریب افراد و همچنین برادر خود به عنوان تبعه سایر کشورها اقدام به فروش حساب‌های ال سی (ls) و از این طریق کلاهبرداری می‌کرده است.

وی بیان کرد: متهم همچنین با سوء‌استفاده از حسن اعتماد مردم با نفوذ در تعداد بسیاری از بانک‌ها به‌نام شهروندان اقدام به دریافت وام‌های کلان می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لار با بیان اینکه متهم انگیزه خود از این اقدامات را بیکاری و کسب درآمد برای معیشت عنوان کرده است افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

خلیفه تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهم در مورد اغفال و کلاهبرداری از ده‌ها نفر، شهروندانی که مورد سوء‌استفاده این شخص قرار گرفته‌اند می‌توانند به منظور شکایت از متهم و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان لار مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور جلوگیری از گرفتار شدن در دام این کلاهبرداران حرفه‌ای باید حتی‌المقدور در زمینه پیشینه و سابقه افراد تحقیق به عمل آورده و هرگز به ظاهر فریبنده و صحبت‌های آنان اعتماد نکنند چراکه کلاهبرداران با ظاهری فریبنده و عناوین جعلی به سراغ طعمه‌های خود می‌روند.

انتهای پیام/‌2448/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول