اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر خبر داد

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و رمالی در کلیبر

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که به بهانه رمالی و پیشگویی از مردم اخاذی می‌کردند، خبر داد.

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و رمالی در کلیبر

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، رحیم محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این باند پنج نفره متشکل از یک نفر مرد و چهار نفر زن همگی اهل شهرستان خوی از استان آذربایجان‌غربی و ساکن تبریز هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر افزود: با مراجعه نخستین مالباخته مبنی بر اخاذی دو نفر زن با عنوان دوره‌گرد، رمال و پیشگو، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت و باند مذکور با یک دستگاه خودروی پژو روآ به رانندگی آقای «م – پ» در حین خروج از شهرستان شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دستگیری کلاهبرداران، شاکیان دیگری نیز به کلانتری مرکزی مراجعه و از افراد باند دستگیر شده مبنی بر اخاذی پول نقد و جواهرات اعلام شکایت کردند.

محمدی گفت: کلاهبرداران به هویت خانم‌ها «ف – ع»، «ک – ع»، «س- پ»، «ل – پ» و آقای «م – پ» با شگرد خاص خود به منازل مراجعه می‌کردند و خود را به عنوان فروشنده دوره‌گرد و رمال معرفی و سپس اقدام به کلاهبرداری و اخاذی کرده و با اسامی جعلی و با اعلام یک شماره تلفن همراه خاموش و آدرس تقلبی سعی در اغفال قربانیان خود می‌کردند.

فرمانده انتظامی کلیبر افزود: متهمان به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اقرار کرده و مقدار زیادی طلا و جواهرات و پول نقد کشف شد.

وی گفت: پرونده مالباختگان و اموال کشف شده به همراه کلاهبرداران تحویل مقام قضایی شد.

محمدی افزود: احتمال اینکه باند مذکور در سایر شهرستان‌ها نیز اقدامات مشابهی داشته باشند از مردم در خواست می‌شود در صورت داشتن شکایت از افراد باند دستگیر شده به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 110 فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

انتهای پیام/60004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول