اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی صورت گرفت

برگزاری کارگاه منشور حقوق بیمار در بیمارستان شهید رجایی گچساران

کارگاه منشور حقوق بیمار در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در بیمارستان شهید رجایی گچساران و با حضور جمعی از کارکنان بیمارستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه منشور حقوق بیمار در بیمارستان شهید رجایی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و با حضور جمعی از پرسنل بیمارستان شهید رجایی این شهرستان کارگاه منشور حقوق بیمار برگزار شد.

مسئول آموزش خدمات پرستاری بیمارستان شهید رجایی گچساران در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این کارگاه در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان برگزار شده است.

پریگل طاهری یادآور شد: شرکت کنندگان در این کارگاه با راهکارهای افزایش رضایت‌مندی و ارتقای ایمنی بیماران، آشنایی یافته و سطح کیفی خدمات‌دهی خود را ارتقا می‌بخشند.

وی ادامه داد: کمک به بهبود نتایج درمان بیمار از دستاوردهایی بوده که در سایه رعایت حقوق بیمار و برقراری روابط عادلانه با او به دست می‌آید.

طاهری با بیان این‌که برگزاری کارگاه ‌یک‌روزه منشور حقوق بیمار با استقبال مطلوبی از سوی پرسنل بیمارستان رو‌به‌رو شده است، تصریح کرد: افزون بر 70 نفر از کارکنان بیمارستان شهید رجایی گچساران در این کارگاه حضور دارند.

مسئول آموزش خدمات پرستاری بیمارستان شهید رجایی گچساران، حق دریافت مطلوب خدمات بهداشتی، حق ارائه اطلاعات مطلوب در شرایط مناسب از سوی خدمات دهندگان، حق انتخاب و تصمیم‌گیری آزادانه را از جمله محورهای این منشور عنوان کرد.

طاهری عنوان کرد: حفظ حریم شخصی و رازداری، حق دسترسی به نظام کارآمد و رسیدگی به شکایات از سوی ارائه‌دهندگان خدمات درمانی از دیگر محورهای مورد طرح در این کارگاه آموزشی است.

وی یادآور شد: منشور حقوق بیمار در اورژانس بیمارستان نصب شده است با این وجود نیاز به فرهنگ‌سازی بیشتری در این زمینه است.

طاهری اعتبار‌بخشی هر چه بیشتر به بیمارستان‌ها را در نتیجه توجه و عمل به منشور حقوق بیماران دانست و اظهار داشت: در این راستا برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی موثری در دستور کار است.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول