اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

مجلس، حماسه سیاسی را تکمیل کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: حفظ وحدت ملی تحت لوای رهبری، یکی از بااهمیت‌ترین مباحث و نیاز سیاسی امروز کشور است که مجلس شورای اسلامی نیز به خوبی در همین راستا حرکت کرد و حماسه سیاسی 24 خرداد را تکمیل نمود.

مجلس، حماسه سیاسی را تکمیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل محمد بامری پیش از ظهر امروز طی نشستی خبری اظهار داشت: همکاری افراد معتدل دو فراکسیون مجلس و تلاش دلسوزانه تمامی نمایندگان در بررسی دقیق سوابق و میزان کارآمدی وزرای پیشنهادی که به‌طور بی‌سابقه چهار روز به طول انجامید در نهایت موجب ایجاد فضای همدلی و کار در کشور شد.

وی اضافه کرد: مردم در 24 خردادماه حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با رای اعتماد به اکثر وزرای پیشنهادی در 24 مردادماه این حماسه را تکمیل نمایند و نشان دهند تمامی قوا برای فصلی نو از آبادانی و سازندگی ایران اسلامی آمادگی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان؛ حفظ وحدت ملی تحت لوای رهبری را یکی از با اهمیت‌ترین مباحث و نیازهای سیاسی امروز کشور دانست و گفت: ممکن است اشخاص مختلف برای حل یک مشکل راه حلی متفاوت را ارائه دهند که ناشی از تفاوت دیدگاه‌ها است اما قطعا همه هدفی واحد داریم و آن چیزی جز سرافرازی کشور و ملت ایران اسلامی نیست.

وی ابراز داشت: اسلام، انقلاب و رهبری نقطه اشتراک تمام مسئولان کشور است و هرآنچه فارغ از اینها تنها اختلاف سلیقه و طبیعی است که باید با پرهیز از قضاوت سریع و دامن زدن به اختلافات، همدلی را پر رنگ‌تر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان دیدگاه‌های متفاوت را موجب پویایی و  پیشرفت عنوان کرد و افزود: قطعا ایران اسلامی با عنایات الهی و با وجود چنین رهبری و مردمی، آینده‌ای روشن و درخشان پیش رو دارد.

بامری خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در این دوره را از طریق تلویزیون و رادیو دنبال می‌کردند و با وجود گذشت چند روز همچنان در فضای مجازی نیز مباحث داغی بین مردم در جریان است که نشان می‌دهد ملت ایران چه اندازه آگاه بوده و به سرنوشت کشورشان اهمیت می‌دهند.

انتهای پیام/88001/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول