اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور

دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 برتر شدند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان گفت: در مسابقات فرهنگی، هنری دانش‌آموزان کشور، دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 برتر شدند

فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار شد که طی برگزاری این مسابقات 37 نفر از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات زینب جاویدان، فاطمه نظری، الهه خالقی، سولماز افراسیابی، مینا جعفری، فائزه احمدی، سید سارا جمالی در رشته آبرنگ و نمایشنامه‌خوانی از دبیرستان شاهد زینبیه برگزیده شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان یادآور شد: همچنین در رشته فیلم کوتاه دانش‌آموزان از هنرستان هنرهای زیبا، هنرستان رضوان و همچنین دبیرستان هاجر برگزیده شدند.

این مسئول گفت: دانش‌آموزان زنجانی در رشته وبلاگ‌نویسی نیز موفق به کسب مقام‌‌های برتر شدند.

بهلولی تصریح کرد: برگزیدگان مسابقه وبلاگ‌نویسی از مدارس تیزهوشان شهید بهشتی، دبیرستان رشد تیزهوشان فرزانگان و مدرسه نمونه علامه طباطبایی ناحیه 2 زنجان هستند.

وی یادآور شد: همچنین در این مسابقات گروه سرود 20 نفری شاهد زینبیه رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

* راه‌اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته در زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه به راه‌اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته در ناحیه 2 زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت انتخاب آگاهانه در فرآیند زندگی تحصیلی دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته کرده است.

این مسئول اضافه کرد: پایگاه‌های انتخاب رشته با به کارگیری از مشاوران متخصص و مجرب و جدیدترین امکانات نرم‌افزاری راه‌اندازی شده است.

بهلولی با اشاره به اهمیت انتخاب رشته صحیح و اصولی متذکر شد: انتخاب رشته صحیح و منطقی یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای فتح قله‌های موفقیت و کامیابی در عرصه زندگی تحصیلی است.

وی به زمان برپایی این پایگاه‌ها نیز اشاره کرد و اذعان داشت: پایگاه‌های انتخاب رشته دانشگاهی در این ایام در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول