اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

افزایش میزان تولید گاز در پارس جنوبی

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش میزان تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد.

افزایش میزان تولید گاز در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از آزادگان در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: آزادگان گنجینه ارزشمند دفاع مقدس هستند و هیچ وقت فراموش نخواهند شد.

وی با گرامیداشت یاد بنیانگذار و معمار کبیر جمهوری اسلامی و شهدای راه انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، با اشاره به سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی افزود: این مراسم بزرگ برای تکریم و تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شده است.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی با بیان اینکه پارس جنوبی موتور محرک و پیشروان اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: همه برای سربلندی و پیشرفت در این منطقه اهتمام می‌ورزیم.

شعبان‌پور تصریح کرد: امروز همه باید برای افزایش تولید در پارس جنوبی همت کنیم و به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته باشیم.

وی، حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در 24 خردادماه را برگ زرینی در تاریخ انقلاب ذکر کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رای هوشمندانه به وزیران دولت منتخب ملت این حماسه سیاسی را تکمیل کردند.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش میزان تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: در یکسال گذشته توانستیم شاخص‌های خوبی در تولید کسب کنیم که این موفقیت مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان و حمایت خانواده‌های آنها با ایجاد محیطی شاداب است.

شعبان‌پور در پایان کسب مقام اول و دوم HSE برتر در سطح شرکت ملی گاز ایران را به مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های اول و چهارم تبریک گفت.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول