اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پیگیری پروژه مهر هرمزگان:

تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس پای کار می‌آید

مسئول پیگیری پروژه مهر هرمزگان با برشمردن اهداف این پروژه گفت: از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده می‌شود تا مقدمات هرچه بهتر بازگشایی مدارس در این استان فراهم شود.

تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس پای کار می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی میری دوشنبه‌شب در نشست کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر 92 که به میزبانی روابط عمومی ناحیه یک آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سال گذشته توسط اداره روابط عمومی و تشکر از اعضای کمیته توجیه و تبلیغ، اظهار داشت: همه اعضا مانند گذشته حداکثر تلاش را داشته باشند تا در مقدمات بازگشایی مدارس، از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.

وی افزود: هدف ما فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشایی هرچه باشکوه‌‌تر مدارس و اطلاع‌‌رسانی به موقع در همه زمینه‌ها از جمله نظام جدید و تحول بنیادین بوده تا رئیس گروه آموزش متوسطه دوره اول و مسئول پیگیری پروژه مهر هرمزگان دانش‌آموزان با شور و اشتیاق آماده ورود به مدرسه باشند.

*کمیته توجیه و تبلیغ زبان گویای پروژه مهر

رئیس اداره روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر هرمزگان نیز در ادامه اذعان داشت: کمیته توجیه و تبلیغ به عنوان زبان گویا در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته در دیگر کمیته‌های پروژه مهر نقش بی‌بدیلی دارد.

کرامت بلالی متذکر شد: انتظار بر این است که این کمیته با توجه به اهمیت موضوع بیش از بیش تلاش کنند تا ضمن انعکاس زحمات و فعالیت‌های سایر کمیته‌ها، سال تحصیلی پیش‌رو را سالی شاداب برای دانش‌آموزان رقم بزند.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته توجیه و تبلیغ در دفاع از کارهای صورت گرفته در دیگر کمیته‌های پروژه مهر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر همه کمیته‌ها وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و این کمیته در انعکاس و تبلیغ این فعالیت‌ها کوتاهی کند، گویا جهت اجرای پروژه مهر کاری صورت نگرفته است.

بلالی ضمن تأکید بر ضرورت تعامل روابط عمومی‌های نواحی و مناطق گفت: ارتباط موثر و تعامل مدیران آموزش و پرورش و روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان بالاخص ناحیه یک با اهالی رسانه و مطبوعات ستودنی است.

مسئول روابط عمومی ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس نیز در ادامه ضمن برشمردن فعالیت‌های انجام شده گفت: کمیته توجیه و تبلیغ با پوشش خبری مناسب، تهیه بروشور، ارسال پیامک، اطلاع رسانی به مدیران جهت تعویض تابلوی مدارس و سایر فعالیت‌ها در اطلاع رسانی و ایجاد بستر مناسب جهت شروع سال تحصیلی و مراسم بازگشایی مدارس از تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

فریده محمدیان با تأکید بر اینکه پروژه مهر فرابخشی است، خاطرنشان کرد: تمامی کمیته‌های تشکیل شده در آموزش و پرورش ناحیه یک با برنامه‌ریزی و همکاری و همراهی با یکدیگر در اجرای پروژه مهر حداکثر تلاش را دارند.

انتهای پیام/88007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول