اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد یاوران نماز استان تهران:

تشکیل هسته مردمی در ستاد یاوران نماز دنبال می‏شود

دبیر ستاد یاوران نماز استان تهران گفت: تشکیل هسته مردمی در ستاد یاوران نماز به منظور نهادینه کردن فرهنگ نماز در سطح اجتماع برنامه‏ریزی شده است.

تشکیل هسته مردمی در ستاد یاوران نماز دنبال می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدحسین توکلی امشب در همایش مسئولان و یاوران نماز شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز با ستاد برگزاری نماز جمعه و مرکز رسیدگی به امور مساجد متفاوت است و هر یک وظایف خاص خود را دارند.

وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز نهادی است که از ابتدا توسط خیران تشکیل شد و دارای هیئت امناست.

دبیر ستاد یاوران نماز استان تهران تصریح کرد: این ستاد از زمان شکل‏گیری، احداث نمازخانه در مدارس را هدف خود قرار داده بود و پس از آن‏که فعالیت‏های آن از سوی مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفت، کار خود را توسعه داد و رسالت خود را در سطح ادارات نیز گسترش بخشید.

توکلی یادآور شد: هم‏اینک 80 اداره‌کل و سازمان در استان تهران زیر نظر این ستاد ارزیابی می‏شوند و گزارش‏های آن به صورت محرمانه برای دفتر ریاست جمهوری، استانداری و مدیران کل استان فرستاده می‏شود.

دبیر ستاد یاوران نماز استان تهران خاطرنشان کرد: امروز ستاد یاوران نماز در تمام ادارات کل از وجود رابطانی بهره‏مند است و نشست‏هایی در این رابطه برای دانشجویان و دانش‏آموزان برگزار می‏کند.

وی ادامه داد: نقطه ضعف اساسی این نهاد، ورود نکردن به بدنه جامعه بوده و از طریق تشکیل ستاد یاوران نماز به دنبال راهی مناسب برای نفوذ بیشتر به جامعه است.

توکلی اذعان کرد: تشکیل هسته مرکزی متشکل از افراد علاقه‏مند و عاشق کار در زمینه فریضه نماز، هدف اصلی این ستاد در مناطق و شهرستان‏هاست.

دبیر ستاد یاوران نماز استان تهران در پایان متذکر شد: دبیر ستاد اقامه نماز در شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی است که با استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردمی و تشکیل هسته مردمی ستاد اقامه نماز، دستیابی به اهداف خود را دنبال می‏کند.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول