اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

24 آزاده سرافراز نطنز تجلیل شدند

مراسم تجلیل از آزادگان دفاع مقدس به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در محل روستای تاریخی ابیانه نطنز با حضور امام جمعه نطنز، آزادگان و خانواده‌های معظم آنان برگزار شد.

24 آزاده سرافراز نطنز تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، احمد امینی ظهر امروز در مورد ارزش و احترام آزادگان بیان داشت: اگر نبود تحمل این آزادگان امروز به این عزت و افتخار نمی‌رسیدیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نطنز همچنین در ادامه صحبت‌های خود در مورد تعداد آزادگان نطنز  و وضعیت آنها اشاره کرد.

عبدالعلی قلمی یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس که دو سال و نیم اسارت را به جان خریده است در خصوص وضعیت زندان‌های عراق و اردوگاه‌های رژیم بعثی به بیان خاطرات اسارت پرداخت و همچنین در مورد رسیدگی بیشتر به وضعیت آزادگان در بحث بیمه درمانی و تکمیلی  ایثارگران و اشتغال فرزندان آزادگان مطالبی را بیان کرد.

در ادامه برنامه حجت‌الاسلام طاحونی امام جمعه نطنز  در سخنانی به جایگاه والای رزمندگان و نقش بی بدیل آزادگان در سال‌های اسارت آنها اشاره کرد و افزود: این آزادگان با الگوگیری از سرور و سالار شهیدان توانستند در تمام عرصه‌ها از قبیل جنگ اقتصادی، جنگ روانی و ترورها سرافراز بیرون آیند.

وی افزود: آزادگان در زمان اسارت به دشمنان ایران در سراسر جهان اعلام کردند به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند واین موضوع موجب شد تا سختی‌ ها و شکنجه ‌های جانکاه رژیم بعثی را تحمل کنند.

امام جمعه نطنز بیان کرد: آزادگان سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی دوران سخت اسارت را در زندان‌های رژیم بعثی عراق بدون کوچک‌ترین لغزشی تحمل کردند و همپای شهدای گرانقدر و رزمندگان دلیر سپاه اسلام مایه سربلندی ملت ایران شدند.

این مسئول افزود: مقاومت آزادگان در دوران اسارت در واقع سبب حفظ آبروی نظام اسلامی ایران شد.

طاحونی آزادگان را سند افتخار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آزادگان به عنوان شهدای زنده جایگاه والایی نزد ملت و کارگزاران نظام دارند.

در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه نطنز اقامه و همچنین نیز به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به آزادگان عزیز اهدا شد.

به گزارش فارس، شهرستان نطنز در طول جنگ تحمیلی این شهرستان 24 آزاده مقاوم تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/63025/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول