اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکنان سپاهان خود را از پیش برنده می‌دانند

چرخابی: رقیب سپاهان خود سپاهان است

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: تنها رقیب سپاهان خود سپاهان است و هیچ تیمی نمی‌تواند با این تیم مقابله کند.

چرخابی: رقیب سپاهان خود سپاهان است

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: من مشکلات فعلی سپاهان را پیش‌بینی می‌کردم، روزی به یکی از اعضای هیئت مدیره سپاهان پیش از آغاز لیگ گفتم در فصل جاری سپاهان تیم خوبی بسته است، اما تنها رقیب سپاهان خود سپاهان است و درصورتی‌که خودتان با مشکل مواجه نشوید هیچ تیمی از پس سپاهان بر نمی‌آید.

وی با اشاره به مشکلات سپاهان در عدم نتیجه‌گیری تصریح کرد: یکی از مشکلات این تیم کنار رفتن رسول خوروش سرپرست این تیم بود چراکه وی کمک بسیاری را از نظر فنی به تیم می‌کرد.

سرمربی سابق تیم سپاهان در ادامه نبود نویدکیا را مشکل دیگر سپاهان اضافه کرد و ادامه داد: صرف نظر از فوتبالی که این بازیکن ارائه می‌داد کاپیتان سپاهان یک مدیر بسیار خوب در میدان محسوب می‌شد که می‌توانست تیم را از نظر روحی و روانی در سطح بسیار بالایی حفظ کند.

چرخابی تاکید کرد: فصل گذشته یعقوب کریمی در نفت تهران یکی از بهترین‌های لیگ بود که توسط سپاهان جذب شد اما این بازیکن در مجموع در 90 دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته است اما بازیکنی مانند جالوویچ که مسئولان این تیم حتی شک داشتند که برای سپاهان حفظ شود یا خیر بیش از این بازیکن به میدان رفته است و این نکته این موضوع را نشان می‌دهد که هنوز کرانچار به ترکیب دلخواهش نرسیده است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تمرینات این تیم با توجه به فاصله بازی‌ها زمانبندی مناسبی نداشته باشد و احساس می‌کنم بازیکنان در نیمه دوم خسته می‌شوند.

وی تاکید کرد: نکته‌ای که در بازی‌های سپاهان بسیار مهم است این است که این تیم با سیستم 4-4-2 بازی می‌کند و در بازی با فجر جباری در سمت راست بود و علاوه بر این بازیکن ابراهیمی، پاپی و بولکو تمایل بیشتری دارند که در حمله شرکت داشته باشند که این موضوع می‌تواند فاصله بسیاری را بین خط هافبک و مدافعین این تیم ایجاد کرده و سپاهان را در ضد حمله‌ها آسیب‌پذیر کند.

چرخابی ادامه داد: مشکل دیگری که در سپاهان در حال حاضر وجود دارد این است که بازیکنان این تیم خود را از پیش برنده می‌دانند اما بازیکنان این تیم باید توجه داشته باشند در فوتبال زمانی که وارد زمین می‌شوند 11 به 11 باید در مقابل تمام حریفان ظاهر شوند، اما ممکن است کارایی هر بازیکن حریف به دو نفر تبدیل شود و سپاهان مانند بازی با فجر در مقابل 22 نفر قرار بگیرد.

سرمربی سابق تیم سپاهان تصریح کرد: ای کاش ما هم امکانات خوبی داشتیم تا میزان دوندگی بازیکنان فجر را در بازی دیروز مشاهده می‌کردیم چرا که به اعتقاد من بازیکنان این تیم به دلیل انگیزه‌های بالایی که داشتند دقیقا دوبرابر بازیکنان سپاهان در زمین دوندگی داشتند.

وی گفت: بازیکنان فجر به خاطر حضور غلام پیروانی که مربی بسیار اخلاق مداری است و شخصیتی بسیار دوست‌داشتنی دارد از جان و دل برای این مربی مایه می‌گذارند در صورتی که بازیکنان سپاهان گمان می‌کردند به طور صد در صد برنده هستند و دوندگی لازم را نداشتند.

چرخابی کمبود کادر فنی روی نیمکت سپاهان یکی دیگر از مشکلات این تیم برشمرد و افزود: به جرات می‌گویم این تیم کمترین کادر فنی را روی نیمکت خودش در بین تمام تیم‌های دنیا دارد و حاضرم این مسئله را با حضور مربیان این تیم ثابت کنم.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پایان اذعان داشت: حضور تنها تونچی و کریمی روی نیمکت در حالی‌ که این تیم باید در سه جام نیز بجنگد نمی‌تواند به این تیم کمک خاصی بکند.

انتهای پیام/63020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول