اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلامحسین پیروانی خبر داد

فجر سپاسی با تغییرات گسترده به مصاف سپاهان می‌رود

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: ترکیب تیم فجر در بازی با سپاهان تغییرات بسیاری می‌یابد و بیشتر به بازیکنان جوان فرصت حضور در میدان می‌دهیم.

فجر سپاسی با تغییرات گسترده به مصاف سپاهان می‌رود

غلامحسین پیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مصدومیت و محرومیت سه بازیکن به نام‌های مصطفی صبری، مهرداد کریمیان و محمد آفند موجب شده است که در این بازی با ترکیبی متفاوت با بازی‌های قبل در میدان حاضر شویم.

وی در مورد جدال سرنوشت‌ساز در هفته پنجم با سپاهان اصفهان گفت: سپاهان از جمله برترین و آماده‌ترین تیم‌های در حال حاضر ایران است و بازی با این تیم شرایط سختی دارد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: باشگاه سپاهان با برنامه‌ریزی و بودجه‌های مناسب صاحب جایگاهی برتر در فوتبال ایران است اما از تیم فجر حمایت خوبی در فارس صورت نمی‌گیرد.

پیروانی ادامه داد: در بازی با سپاهان با تمام توان و نهایت تلاش در میدان ظاهر می‌شویم و به چیزی به جز بردن فکر نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تیم فجر مانند سایر باشگاه‌های دولتی در کشور حمایت مالی و معنوی نشود جدال ما با تیم‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند نابرابر خواهد بود.

مربی با اخلاق فوتبال ایران بیان کرد: تیم فجر در خطوط دفاع و حمله نیاز به جذب بازیکن دارد اما نبود بودجه میلیاردی مانند دیگر تیم‌ها دست مسئولان این تیم را برای خرید بازیکن بسته است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اذعان داشت: در تمرینات تیم فجر از جمع 30 بازیکن حاضر، 12 بازیکن از رده‌های امید و جوانان شانس بسیاری برای حضور در میدان بازی فردا و بازی‌های آینده دارند.

پیروانی در پایان گفت: مسئولیت شکست در چهار بازی گذشته را بر گردن می‌گیرم اما مسئولان این استان باید توجه و حمایت بیشتری از فجر داشته باشند تا برای ماندن در لیگ دست به دامن دعا و اما و اگر نشویم.

به گزارش فارس، زردپوشان شیرازی در لیگ سیزدهم با هدایت غلامحسین پیروانی نتایج بسیار ضعیفی کسب کردند و در انتهای جدول مسابقات قرار دارند.

دیدار فجر و سپاهان ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 2448/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول