اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جهرم در مجلس خبر داد

برگزاری جشنواره خرما در جهرم

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشنواره خرما در این شهرستان خبر داد و گفت: باید با برگزاری جشنواره خرما ظرفیت جهرم در زمینه تولید این محصول اطلاع‌رسانی شود.

برگزاری جشنواره خرما در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی صبح امروز در جلسه تقدیر از کشاورزان، فعالان و دست‌اندرکاران جشنواره مرکبات جهرم اظهار داشت: تولید سالانه 700 هزار تن مرکبات کاری بسیار بزرگ و تحسین‌برانگیز بوده که توسط کشاورزان جهرمی به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های موثر در کشاورزان جهرم تولید مرکبات با کیفیت مناسب است، افزود: این مهم با توجه به مشکلات کشاورزان از جمله خشکسالی و سرمازدگی انجام می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به گفته مسئولان کشور جشنواره مرکبات جهرم در نوع خود بی‌نظیر بوده است، ابراز داشت: این نشان از همت و پشتیبانی کشاورزان این دیار بود که موجب به تصویر کشیده شدن توانایی آنان از قاب تلویزیون به تمام کشورهای دنیا شد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت شهرستان جهرم در زمینه تولید خرما نیز با برگزاری جشنواره خرما اطلاع‌رسانی شود، بیان کرد: خرمای شاهانی جهرم در کشور بی‌نظیر بوده و چه بسا بسیاری از مردم از مرکبات این شهرستان استفاده کنند و ندانند از کجا تولید شده است.

رضایی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها موجب معرفی جهرم به مردم کشور می‌شود، گفت: با برگزاری جشنواره خرما ظرفیت دیگر این شهرستان نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان خواستار برگزاری جلسه با کشاورزان و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آنان شد.

انتهای پیام/2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول