اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان مرکزی:

دستگاه‌های کاهنده مصرف سوخت خودرو فاقد استاندارد است

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: دستگاه‌هایی که به عنوان کاهنده مصرف سوخت خودرو در بازار عرضه می‌شود، فاقد استاندارد بوده و استفاده از آنان پیشنهاد نمی‌شود.

دستگاه‌های کاهنده مصرف سوخت خودرو فاقد استاندارد است

سید سعید میرنظامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مدتی است دستگاه‌‌هایی به عنوان کاهنده مصرف سوخت خودرو در بازار عرضه می‌شود که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مشخص شده است این دستگا‌ه‌ها فاقد استاندارد بوده و مورد تایید نمی‌باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از این وسیله ممکن است به دلیل استاندارد نبودن مشکلاتی را برای خودروها ایجاد کند که هرگونه آثار مخرب برروی خودروهای استفاده کننده از دستگاه‌های کاهنده سوخت و عملکرد خودرو متوجه فروشندگان این دستگاه خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی بیان داشت: از صاحبان خودروها درخواست داریم از خریداری و نصب این دستگاه‌ها بر روی خودروهای خود جدا خودداری کرده تا دچار پشیمانی نشوند.

میرنظامی گفت: بازرسان این اداره از تمام مراکز عرضه کننده وسایل خودرو بازدید کرده و در صورت مشاهده فروش این محصولات با فروشندگان بر اساس قوانین برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/87006/ق10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول