اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری:

26 فقره گواهینامه ایمنی آسانسور در چهارمحال و بختیاری صادر شد

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در چهار ماهه نخست امسال 26 فقره گواهینامه ایمنی آسانسور در استان صادر شده است.

26 فقره گواهینامه ایمنی آسانسور در چهارمحال و بختیاری صادر شد

عبدالله نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: اجرای عملکرد استانداردسازی آسانسورها از سال 87 با احداث ساختمان‌های مرتفع و بکارگیری آسانسور در این ساختمان‌ها در استان شروع و در سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه نصب صحیح آسانسور می‌تواند در ایمنی ساکنان مجتمع‌های مسکونی و عمومی تاثیر بسزایی داشته باشد، گفت: برهمین اساس لازم است تا کارفرمایان از شرکت‌های واجد شرایط و دارای مجوز در این باره استفاده کنند و اخذ گواهی بازرسی استاندارد یکی از شروط اصلی قرارداد نصب لحاظ شود.

نظری تأکید کرد: همکاری ارگان‌های نظیر نظام مهندسی و شهرداری‌ها در پیاده سازی این استاندارد نقش بسیار موثر و مهمی دارند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده صدور پایان کار ساختمان منوط به اخذ گواهی استاندارد خواهد بود.

وی از صدور 26 فقره تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در چهار ماهه امسال در این استان خبر داد و گفت: کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکت‌های نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور از سازمان صنعت، معدن و تجارت اطمینان حاصل کنند.

نظری با تأکید بر اینکه طراحی آسانسور از ابتدای طراحی ساختمان دیده شود، افزود: از مهندسین ناظر درخواست می‎شود که نظارت‌های دقیق را در ارتباط با سازه آسانسور داشته و برای نصب آسانسور از شرکت‌های مجرب تأیید صلاحیت شده و در متن قرارداد اخذ گواهی آسانسور حتما قید شود.

انتهای پیام/68009/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول