اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اهدای عضو دیگر در اردبیل/

جوان 25 ساله با اهدای عضو ماندگار شد

جوان 25 ساله مشگین‌شهری با اهدای عضو در بیمارستان اردبیل برای همیشه ماندگار شد و توانست جان پنج نفر را نجات دهد.

جوان 25 ساله با اهدای عضو ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان اهدای اعضا که عصر امروز با حضور خانواده این جوان 25 ساله در اردبیل انجام شد، قلب، کلیه‌ها، ریه و کبد جوان 25 ساله مشگین‌شهری که دچار مرگ مغزی شده بود به هموطنان دیگر اهدا شد تا از قبل این اهدا پنج بیمار که در بستر بیماری بودند، زیست تازه‌ای پیدا کنند.

در حالی که سه تا شش هزار نفر سالانه در کشورمان دچار مرگ مغزی می‌شوند و در یک آیین و رسم خداپسندانه اعضای بدن این افراد دچار مرگ مغزی شده به دیگران اهدا می‌شود، استان اردبیل جز استان‌های موفق کشور در اهدای عضو به بیماران نیازمند بوده تا خانواده‌های داغ دیدگان با دست زدن به این کار نیک و فرصت استثنایی در ماندگاری روح و قلب فرزندان خود بتوانند دغدغه دیگر خانواده‌های نیازمند به اعضای سالم را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاهین موسوی جوان 25 ساله مشگین‌شهری که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با همراهی خانواده‌اش برگی زرین و طلایی از یک اقدام خداپسندانه را در زندگی ورق زده و زمینه یک اقدام ماندگار معنوی را فراهم کردند تا برای همیشه نام و یاد این جوان خوشنام در تارک خیرین و نیکوکاران به ثبت و ضبط برسد.

خانواده مرحوم موسوی در عین تأثر و تأسف از حادثه تلخ برای فرزندشان با رضایت کامل اجازه دادند تا اعضای او به افراد بیمار انتقال داده شود تا آنها نیز حیات سالم را تجربه کنند.

انتهای پیام/62007/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول