اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

تأخیر در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به اصفهان نگران‌کننده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به مشکلات آب و وضعیت زاینده‌رود از مطالبات اولیه مردم اصفهان محسوب می‌شود و تأخیر در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به اصفهان نگران‌کننده است.

تأخیر در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به اصفهان نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مسئولان در رده‌های ملی باید به مشکلات اصفهان توجه کنند، اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های اصفهان در زمینه آب و منابع آبی باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

وی به گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: اسرا و آزاده‌ها خدمات ارزنده‌ای را برای حفظ جمهوری اسلامی ایران ارائه داده‌اند و این خدمات باید به صورت شایسته مورد تقدیر قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های شهر و استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان از سال‌های گذشته تاکنون با مشکل خشکسالی و کمبود منابع آبی مواجه است و رسیدگی به این مشکلات باید جزو برنامه‌های اصلی دولت جدید باشد.

وی به ضرورت جبران بی‌توجهی‌های دولت به اصفهان در طول سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات آب و وضعیت زاینده‌رود از مطالبات اولیه مردم اصفهان محسوب می‌شود و تأخیر در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به اصفهان نگران‌کننده است.

نصر اصفهانی با اشاره به اهمیت توجه به مباحث ملی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 20 میلیارد متر مکعب از سرشاخه‌های استان به سمت خلیج فارس می‌رود و مسئولان امر و افراد فعال در حوزه مدیریت آب استان باید به صورت ویژه به این موضوع توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه رفع مباحث و معضلات آبی استان باید با استفاده از اقدامات علمی و کارشناسی صورت بگیرد، اضافه کرد: رفع معضلات آبی استان باید با استفاده از ایجاد یک برنامه‌ریزی منسجم و واحد انجام شود.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول