اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت مطرح کرد

برآورد اعتبارات 70 میلیارد ریالی برای آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار باشت

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی روستاهای بالای 20 خانوار باشت نیاز است.

برآورد اعتبارات 70 میلیارد ریالی برای آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار باشت

اسحاق هفت‌لنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: صرفه­‌جویی در آب و استفاده نکردن از انشعابات غیرمجاز بهترین راه برای آبرسانی به سایر شهروندان است.

وی با بیان­ این‌که 56 روستا زیر پوشش آبفای روستایی باشت قرار دارد، افزود: ایجاد شبکه آبرسانی برای برخی از روستاهای این شهرستان با توجه به سخت‌گذر بودن و جمعیت پراکنده مقدور نیست.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت تصریح کرد: 52 درصد روستاهای شهرستان باشت دارای شبکه آب­رسانی است که برای آب­رسانی به سایر روستاهای بالای 20 خانوار 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی، تعداد مشترکین آبفای روستایی این شهرستان را سه هزار و 770 اعلام کرد و افزود: آب آشامیدنی سالم  ساکنین روستاها از 16 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق و 18 ایستگاه پمپاژ تامین می‌شود.

این مسئول آب­رسانی به روستاها تاکید کرد: به منظور سلامت افراد ساکن در روستاها، آب آشامیدنی روستاهایی که از شبکه آب­رسانی برخوردار نیستند و از آب چشمه و قنات استفاده می‌کنند به صورت مستمر از سوی مأموران بهداشت شهرستان کیفیت سنجی و کنترل می‌شود.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول