اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

آبرسانی سیار به 30 روستای ملایر طبق ادعای مسئولان/ به آمار خوش‌بین نیستم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته که با مشکلی کم‌آبی به این شدت مواجه نبودیم 50 روستا با تانکر آبرسانی می‌شدند ولی امسال صحبت از 30 روستا می‌شود که به نظر منطقی نیست.

آبرسانی سیار به 30 روستای ملایر طبق ادعای مسئولان/ به آمار خوش‌بین نیستم

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه استان همدان در ارتباط با وضعیت آب در شرایط بحرانی است، اظهار داشت: بیش از 95 درصد روستاها و شهرها با مشکل کم‌‌آبی و بی‌آبی مواجه هستند.

وی راه برون‌رفت از این مشکل را مدیریت منابع موجود دانست و ادامه داد: تحقق این امر نیازمند برخورداری از برنامه‌ای مدون و منسجم به دور از شعار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرها فعلاً با قطعی آب مواجه نیستیم، افزود: البته در روستاها دارای مشکلاتی هستیم به این معنا که در مناطق بالادست آن، فشار آب کم بوده و یا با کم‌آبی شدید مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه در برخی روستاها با مشکل بی‌آبی و قطعی آب مواجه شده‌ایم، گفت: وضعیت آب در سطح شهرها نیز به مرز بحران نزدیک شده و باید فکری به حال این قضیه شود.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه طبق آمار داده شده در حال حاضر 30 روستای شهرستان ملایر با تانکر آبرسانی می‌شوند، ابراز داشت: سال گذشته که با مشکلی کم‌آبی به این شدت مواجه نبودیم 50 روستا با تانکر آبرسانی می‌شدند ولی امسال صحبت از 30 روستا می‌شود که به نظر منطقی نیست.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه به این آمار خوش‌بین نیستم، خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی و مدیریت صحیح منابع آب می‌تواند ما را از این بحران عبور دهد.

انتهای پیام/89002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول