اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر:

11 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد/اجتناب از آغاز پروژه‌های جدید در نیر

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به افتتاح 11 پروژه جدید در هفته دولت، گفت: به مدیران اجرایی توصیه کردیم، تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از آغاز پروژه‌های جدید به صورت جدی خودداری کنند.

11 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد/اجتناب از آغاز پروژه‌های جدید در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان نیر که با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری نیر برگزار شد، ‌اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دیرهنگام اعتبارات و همچنین مدت اندک باقی‌مانده از فصل کاری ضرورت دارد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت اصلی باشد تا با دوری از هرگونه شروع پروژه‌های جدید بتوانیم کارها را در جهت کسب رضای الهی و مردم به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد:‌ همزمان با هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف شدند پروژه‌های آماده افتتاح را تکمیل و اعلام کنند تا ما بتوانیم برای افتتاح آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را در موعد مقرر انجام دهیم.

زاهد از افتتاح 11 پروژه عمرانی در شهرستان نیر خبر داد و خاطرنشان کرد: به میمنت هفته دولت این پروژه‌های عمرانی در مناطق شهری و روستایی افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: برای عملیاتی کردن این پروژه‌ها بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری انجام شده که با افتتاح آنها هموطنانمان در مناطق شهری و روستایی می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی با برشمردن مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و اجرایی بیان کرد: گازرسانی به پنج روستا، مقاوم‌سازی 100 واحد روستایی، مجموعه پاساژ شهرداری و هتل‌ آپارتمان این شهر از جمله این پروژه‌هاست که در گرامیداشت هفته دولت شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

فرماندار نیر یادآور شد: ‌ما از مدیران شهرستانی خواسته‌ایم تا در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دقت کرده و از آغاز پروژه‌های جدید اجتناب کنند چرا که با توجه به محدودیت اعتبارات نمی‌توان کارهای اساسی و زیربنایی لازم را انجام داد.

زاهد ادامه داد: با توجه به اولویت‌هایی که در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است ما در توزیع اعتبارات نیز سعی کردیم بخش عظیمی از منابع خود را به تکمیل این پروژه‌ها اختصاص دهیم که در این بین آبرسانی روستایی و اقدام برای پیشبرد اهداف عمرانی و آبادانی روستاها و همچنین ایجاد ظرفیت‌های خوب رفاهی و آسایش مردم از جمله این رویکردها است.

انتهای پیام/62004/غ30/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول