اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد

اجرایی‌سازی مدیریت متمرکز پسماندهای صنعتی در عسلویه

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی پارس جنوبی گفت: مدیریت متمرکز پسماندهای صنعتی و دفع انواع زباله‌های بیمارستانی و شهری تا یک ماه آینده توسط یک سرمایه‌گذار داخلی انجام خواهد شد.

اجرایی‌سازی مدیریت متمرکز پسماندهای صنعتی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الله فریدونی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولین اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و روز به روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در این منطقه هستیم.

وی افزود: ساماندهی پسماند به‌ویژه پسماندهای صنعتی در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مدیریت یکپارچه و متمرکز پسماندهای صنعتی در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حجم پسماندهای صنعتی حاصل از فعالیت صنایع مختلف در پایتخت انرژی کشور (عسلویه)، وجود یک مدیریت متمرکز برای دفع این پسماندها احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پسماندهای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به صورت غیرمتمرکز و توسط صنایع مختلف مدیریت شده است، اضافه کرد: مدیریت متمرکز پسماندهای صنعتی و دفع انواع زباله‌های بیمارستانی و شهری تا یک ماه آینده توسط یک سرمایه‌گذار داخلی انجام خواهد شد.

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: منظور از مدیریت پسماند در واقع مدیریت جمع‌آوری، حمل و نقل، پردازش، بازیافت و یا دفع و انهدام زباله‌ها(مواد زاید) است که به‌صورت متمرکز در این منطقه اجرا خواهد شد.

فریدونی همچنین از احداث ساختمان اسکان 240 واحدی و یک رستوران دو هزار نفری در این منطقه خبر داد و افزود: بسته سرمایه‌گذاری این دو پروژه آماده شده و به منظور جذب سرمایه‌گذار در روزنامه‌های کثیرالانتشار برای انجام مناقصه منتشر شده است.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول