اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خواستار شد

ضرورت مکتوب کردن خاطرات رزمندگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: خاطرات هرکدام از آزادگان به صورت مستند در کتابی به چاپ خواهد رسید.

ضرورت مکتوب کردن خاطرات رزمندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع ظهر امروز در آیین تجلیل از آزادگان فرهنگی بوشهر با تبریک سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی گفت: آزادگان، بیرق افتخار ملت سرافراز ایران اسلامی و یادگار گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که با تحمل تلخی‌ها و رنج‌های دوران اسارت، باعث عزت برای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی ادامه داد: آزادگان اهدافی دارند و در این راه مقدس نیز اسارت را تحمل کردند، بنابراین وظیفه ماست که حافظ آن اهداف و آرمان‌های امام راحل، رزمندگان، شهدا و جانبازان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در ادامه با بیان اینکه سالروز بازگشت آزادگان برگ زرین دیگری از تقویم مقاومت و ایثار غیورمردان این کشور است، عنوان کرد: این روز بهانه‌ خوبی برای تقدیر از زحمات آزادگان است که در راه آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند و اکنون وظیفه ما است که از زحمات و تلاش‌‌های آنان قدردانی کنیم.

زارع تأکید کرد: استقلال و سربلندی میهن اسلامی مرهون تلاش و ازخودگذشتگی و ایثار قهرمانانی است که مظلومانه مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه خاطرات آزادگان با هزینه استانداری چاپ می‌شود از همه آزادگان خواست که خاطرات مکتوب خود را تدوین و برای چاپ آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان، این عزیزان را مایه عزت و افتخار میهن اسلامی دانست و متذکر شد: امروز آزادگان که اسوه صبر و مقاومت هستند، موجب افتخار ایران اسلامی شده‌اند.

خلیل رضایی با بیان اینکه معاون استاندار بوشهر هزینه چاپ خاطرات آزادگان در دوره اسارت را متقبل شده است، یادآور شد: آزادگان می‌توانند خاطرات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 440 آزاده است، اذعان داشت: 20 درصد آزادگان استان بوشهر فرهنگی هستند.

در این مراسم از 94 آزاده فرهنگی استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول