اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر:

اجرای سریع و به موقع بازسازی مناطق زلزله‌زده از افتخارات نظام است

فرماندار اهر، اجرای سریع و به موقع بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان اهر را ارز افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

اجرای سریع و به موقع بازسازی مناطق زلزله‌زده از افتخارات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: امدادرسانی، اسکان اضطراری و دائم در کمترین زمان ممکن در زلزله ارسباران رکورد جدیدی را در امر امداد و نجات به ثبت رساند که می‌تواند این تجربیات ارزشمند در سایر حوادث و بحران‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به کندی عملیات اجرایی برخی از مساجد، مدارس و خانه‌های بهداشت روستایی، تخصیص اعتبار با کمک دولت و خیران را ضروری برشمرد و خواستار مساعدت مسئولان دست‌اندرکار و خیران در این زمینه شد.

فرماندار اهر گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و احترام به اعتماد مردم که در 24 خرداد به دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری رای دادند، باید حمایت از دولت سرلوحه برنامه‌های کاری مسئولان و ادارات باشد.

صدیقی با اشاره به حماسه حضور در انتخابات 24 خرداد افزود: باید همه مسئولان در کنار دولت با وحدت و همدلی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه میهن اسلامی تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری را در تعامل مثبت با دولت جامه عمل پوشانده و در زمینه پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف گام‌های عملی بردارند.

وی، فضای به وجود آمده در کشور را فضای امید، نشاط و برادری عنوان و اظهار امیدواری کرد با وحدت، همدلی و تعامل مثبت قوای مختلف بیش از پیش این روحیه همکاری و وحدت در کشور را به فرهنگ عمومی تبدیل کنند.

صدیقی افزود: دولت همانطور که در معرفی به موقع اعضای کابینه کمترین زمان را هزینه کرد، به نظر می‌رسد در حل مشکلات عمومی مردم نیز قطعاً پیشگام خواهد بود و همه ادارات، نهادها و مردم دست در دست هم ضمن حمایت از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در تحقق این امر تلاش مضاعف خواهند داشت.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول