اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد

برگزاری دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی در شهریور ماه امسال خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی

علی‌آقا فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) جشنواره «محیط زیست در آموزه‌‌های رضوی» برگزار کند.

فرهادی افزود: همچنین این جشنواره در روز محیط‌بان و همزمان با دهه کرامت در راستای جلب توجه و تفکر مردم، علاقه‌مندان و دوستداران محیط زیست به ویژه صاحب‌نظران و هنرمندان با محور بررسی اثرات بهره‌مندی از سیره و معارف حضرت ثامن‌الحجج در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره محیط زیست در آموزه‌‌های رضوی از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و در زمینه مسابقات فرهنگی و هنری است که به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و منطقه یک شامل استان‌های قزوین، قم، البرز، تهران، مازندران، گیلان و مرکزی است و دبیرخانه منطقه‌ای آن در اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین موضوعات اصلی این جشنواره را فیلم و عکس و موضوع فرعی آن را وبلاگ‌نویسی اعلام کرد.

فرهادی تصریح کرد: آثار تهیه شده باید در ارتباط با حیات وحش، طبیعت و محیط زیست استان قزوین باشد و علاقه‌مندان تا 15 شهریور ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست این استان ارسال کنند.

این مسئول یادآور شد: به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود که جایزه نفر اول 20 میلیون ریال، نفر دوم 15 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال است.

وی در پایان متذکر شد: علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط و ضوابط جشنواره می‌توانند به سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین به نشانی اینترنتی www.qazvin.doe.ir و یا سایت اداره کل حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز به نشانی اینترنتی www.alborz.doe.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2667/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول